Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Wow, den gillade jag!
Har också en förmåga att sitta och rita en massa "pynt" när jag sitter i telefon, så jag förstår precis hur det blir så. Men jag tycker nog att ditt pynt var rätt fint ...!
Jag målade mycket mer förr, nu känns det inte som att tiden räcker till riktigt mellan jobbet och stallet, men jag måla/r/ade mycket med photoshop och ritplatta. Här är några av mina bilder! SOrry för vattenmärket mn mian bilder stals och satte si produktion hejvilt på e-bay och sånt så det får ni lev amed! Har ett galleri på deviantart under namnet Losmios om nån är intresserad. Har dock inte vatt aktiv på länge.
KL
Många vackra bilder som hittat hit sedan jag kollade sist!
Denna ritade jag igårkväll, väldigt stressad (var tvungen att ha den klar idag vid lunch och kunde inte börja förräns 22.00 igår..) så det blev fel med ett bakben. Jag ska fixa till det (= måla över med mörkt)
Men det är min kompis fölunge, shettis. Torrpastell, 50x70cm.
Ekonomi & Juridik Och för den tredje parten är det fortfarande ett ställningstagande om de ska eller inte ska föregripa domslutet.
Oavsett om det är en...