Bukefalos 28 år!

Ny teckningstråd :)

Sv: Ny teckningstråd :)

Inte nöjd?! Du är ju värre än jag. Jag skulle ha varit jättenöjd om jag hade ritat och färglagt så bra!

scandi. Gillar arabhingsten jättemycket. Jättebra gjort. Och teckningen med flera hästar gillar jag också jättemycket.
 
Sv: Ny teckningstråd :)

Har inte tecknat på hur länge som helst då tiden inte räcker till och oftast blir det inte så mycket hästar men här är ett par iaf, gamla som gatan men ändå.

hastar1.jpg


tack.jpg


hastar2.jpg

Har du en portfolio?
 
Sv: Ny teckningstråd :)

Känner igen dina bilder från en gammal tråd. Dom är så fruktansvärt fina, söta och charmiga!! Men har du inte gjort nån fjording än? (har för mig att jag bad om det förra gången) ;)
 
Sv: Ny teckningstråd :)

Har du en portfolio?

Dåligt med det nu för tiden. Jag har inte hunnit med tecknande på länge och nu har jag släppt det lite och börjat plugga till trädgårdsdesigner istället, hoppas får nytta av mitt tecknandet i det jobbet (är även väldigt trädgårdsintresserad).
 
Sv: Ny teckningstråd :)

Känner igen dina bilder från en gammal tråd. Dom är så fruktansvärt fina, söta och charmiga!! Men har du inte gjort nån fjording än? (har för mig att jag bad om det förra gången) ;)

Tack :) Får erkänna att jag knappt dragit ett sträck på pappret på hur länge som helst, tappat sugen lite och har svårt att komma igång. Konstigt att jag inte har fler hästbilder med tanke på att det var det enda jag målade från början.

Får se om jag kan få ihop en fjording, men nu sitter jag och pluggar till en tenta på tisdag så det är bäst jag återgår...det är bara såååå svårt att koncentrera sig :angel:
 
Sv: Ny teckningstråd :)

Supersöta! Du borde teckna till barnböcker och liknande :laugh:.

Ser hoppfullt fram emot en fjording i framtiden, när du har tid. Har för mig att jag sett dig i fjordtråden så du har väl en egen att inspireras av :D.

Lycka till med tentan!
 
Sv: Ny teckningstråd :)

Det tycker jag med :angel: Är bara SÅ svårt att få in en fot i branschen och nu gav jag upp för ett tag och satsade på det här istället, se om det ger bättre lycka ;)

Jajemen, har en egen guling och haft en musblack också ;)

Tack!
 
Sv: Ny teckningstråd :)

Tack så mycket! :)

Mini; Vad smickrad jag blir! Den dagen jag skaffar en egen gård så kommer väggarna inte att komma undan i alla fall. :d

Got2Be: :o Oj, man tackar och bockar.
 
Sv: Ny teckningstråd :)

kl
Det är EJ tillåtet att göra beställningar här och fortsätter det så kommer tråden att raderas och får ej återskapas.

moderator
mysko
 
Sv: Ny teckningstråd :)

Jag har varken bett om , eller svarat på beställningar. Jag har överhuvudtaget inte tid att teckna, som jag skrev inte ritat på flera månader. Om du syftar på fjordingen så handlade det inte om en bild till *tove* utan om att lägga in en bild på en fjording i tråden.

Ber om ursäkt om det tolkats på annat sätt, för det var verkligen inte min avsikt, jag har varken företag eller hobbyverksamhet, bilderna är flera år gamla.
 
Sv: Ny teckningstråd :)

jag har skrivit KL på mitt inlägg så svaret gäller INTE dig!

mvh
moderator mysko
 
Sv: Ny teckningstråd :)

Om svaret var till mig så har jag faktiskt inte heller bett att få beställa. Jag ville bara se fler bilder.
Men det kanske är ett borttaget inlägg någonstans.

edit: och att be om en fjording är ju knappast en beställning, det kallas för request och en artist kan välja att göra eller att inte göra eftersom det är ganska precis 0 pengar inblandade.
 
Senast ändrad:
Sv: Ny teckningstråd :)

KL
Åhhhh! Undrar var alla mina pennor och annat har tagit vägen? Har inte tecknat på jag vet inte hur många år! Men nu blev jag verkligen sugen att börja igen!

Superfina bilder:love:
 
Sv: Ny teckningstråd :)

Om svaret var till mig så har jag faktiskt inte heller bett att få beställa. Jag ville bara se fler bilder.
Men det kanske är ett borttaget inlägg någonstans.

edit: och att be om en fjording är ju knappast en beställning, det kallas för request och en artist kan välja att göra eller att inte göra eftersom det är ganska precis 0 pengar inblandade.

Kan inte se att du har gjort någon beställning så varför du skriver detta vet jag inte?
Mvh
mysko
 
Sv: Ny teckningstråd :)

Ingen gör nån beställning i tråden, alla fattar. Kan vi fortsätta nu?????????
In med flera underbara teckningar!:love:
Gadriel: Lägg av! Dina bilder är störtstörtstört underbara:love: Vill nästan tjura!
 
Sv: Ny teckningstråd :)

KL

Satt just och klottrade ner en kentaur :)
Jag tror han är på flykt från något... eller kanske han jagar någon? Vad tror ni har drivit honom dit han är? :P

bmvbnvbn.jpg
 
Sv: Ny teckningstråd :)

Jamen han jagar ju någon! En kentauria (;)) som är minst lika snabb som han och som flyr, för hon vet inte om hon kan lita på honom. Han måste vara vindsnabb och samtidigt ödmjukt mild för att hon ska stanna och låta honom uppvakta henne. Hon är snabb, stark och vild och vet precis vem hon kan tänkas släppa nära sig.
 
Sv: Ny teckningstråd :)

Hehe, så kan det ju vara! :P

KL

Klottrade framför TVn, började tusha i bilden och sen kluddade jag lite med en pensel också, bara för att.. :P Hade inget vatten till hands utan det blev lite apelsinsaft.. xD
bild-22.png
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Snart färdig lärare, tjohoo vad alla drar i en! Jag har fått fem jobberbjudanden och det är ju helt fantastiskt... MEN det känns...
2
Svar
24
· Visningar
3 264
Senast: Cilva
·
Hästvård Nu ser det ut som så att vi kommer hämta hem ett sto på 17 år, det är av en vän som känner att hen ej har tid, erfarenhet och ekonomi...
Svar
4
· Visningar
1 875
Senast: NotlikeI
·
Hästvård Hejsan, Kommer med stor sannolikhet att kunna köpa min första häst ganska snart, och allteftersom det stundande köpet blir alltmer...
Svar
7
· Visningar
1 592
Senast: Reville
·
Övr. Hund (... Varför så fattiga kategorier här? Hälsa, avel, bilder - inte en enda om typ träning? :cautious:) Nåväl, såhär ligger det till: jag...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 860
Senast: Monstermom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Hur få stilla händer?
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp