Nya bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du är fräsch och fin som alltid! Klänningen ser dessutom så Himla sommarsval och härlig ut! Säg till när den kommer ut med dödskallar istället för blommor! :D:heart

Tack så jättemycket :heart

Den finns inte med dödskallar tyvärr, kanske kan brunt eller rött leoprint vara något? ;) Den finns i sjukt många färger iallafall! Jag har en enfärgad röd och en enfärgad gul hemma också, har inte bestämt mig för om jag ska behålla någon av dem än. 90 dagars öppet köp är smidigt, eller farligt ;). Ganska stor i storleken!

https://www.na-kd.com/en/dresses/party-dresses/high-frill-neck-dress-red-leo-print
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Kapade av en dryg decimeter hår igår! 005F3AFC-3CB8-462F-B50B-B7AAAF561EE9.jpeg
 
En mycket(!) trött Red_Chili som tar fikapaus med Vännen på en Coop-parkering... Vi hade då varit ute och cyklat i 2 1/2 timme, varav stor del var i mycket trasslig skog. Totalt blev dagens utflykt drygt 5 timmar lång. Jag som skulle ha vilodag idag... (och yes, självklart fick hundarna en långpromenad innan det var dags för cykelturen)
35525780_1076202359194810_4062138592057622528_o.jpg
 
En mycket(!) trött Red_Chili som tar fikapaus med Vännen på en Coop-parkering... Vi hade då varit ute och cyklat i 2 1/2 timme, varav stor del var i mycket trasslig skog. Totalt blev dagens utflykt drygt 5 timmar lång. Jag som skulle ha vilodag idag... (och yes, självklart fick hundarna en långpromenad innan det var dags för cykelturen)
35525780_1076202359194810_4062138592057622528_o.jpg
Men herrejeflar vad lik du är min kusins sambo på den bilden. 😱 Du ser dock lite varm och trött ut ja :D
 
Men herrejeflar vad lik du är min kusins sambo på den bilden. 😱 Du ser dock lite varm och trött ut ja :D
Haha! Åh! Nu är jag nyfiken på hur kusinens sambo ser ut :p Helt galet hur trött jag var. Vännen skrattade åt mig när vi stannade till precis innan Coop (för att planera cykelväg) och jag lutade mig mot honom eftersom jag inte orkade stå upp... Det blev dock mycket, mycket bättre efter fikapausen. Drickyougurt, energibar, kexchoklad och lägga sig raklång på marken i två minuter gjorde underverk :D
 
Tack så jättemycket :heart

Den finns inte med dödskallar tyvärr, kanske kan brunt eller rött leoprint vara något? ;) Den finns i sjukt många färger iallafall! Jag har en enfärgad röd och en enfärgad gul hemma också, har inte bestämt mig för om jag ska behålla någon av dem än. 90 dagars öppet köp är smidigt, eller farligt ;). Ganska stor i storleken!

https://www.na-kd.com/en/dresses/party-dresses/high-frill-neck-dress-red-leo-print


Oooh, tack för länken! Vilka härliga, smickrande och sköna klänningar de verkar ha!
Den i röd leopard blev jag nästan lite kär i trots att jag oftast inte alls diggar mönstrat på mig själv. :D Absolut i min övre prisklass, men med öppet köp kanske man vågar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har fått "riktiga" glasögonen för första gången, ett par distansglasögon och två par läsglasögon. Mina läsglasögon från mataffären...
2
Svar
24
· Visningar
1 260
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 440
Senast: Grazing
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 343
Senast: cili
·
Övr. Katt Jag hoppas kunna köpa hus inom några år och första prio blir att näta in en del av trädgården. Ju större desto bättre, men minst några...
Svar
14
· Visningar
793
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp