Nya bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Senaste bilden på mig är en film :p Filmade flera gånger idag när jag klättrade samma grej, och konstaterade att jag gjorde olika varje gång. Väldigt intressant. Det här var när jag tog bäst väg upp. Inte så svår tekniskt, men väldigt(!) tung när väggen lutar mot en...
 
Senaste bilden på mig är en film :p Filmade flera gånger idag när jag klättrade samma grej, och konstaterade att jag gjorde olika varje gång. Väldigt intressant. Det här var när jag tog bäst väg upp. Inte så svår tekniskt, men väldigt(!) tung när väggen lutar mot en...
Jag är sjukt impad! Min sambo håller på en del med klättring så jag testade med honom några gånger för ett par år sedan, men jag är så vansinnigt höjdrädd! Skulle definitivt inte våga mig på bouldering, jag tyckte det var läskigt nog med sele och en stadig sambo som höll emot! :p
 
Vi har samma hårfärg 😁
Snapchat-1837552374.jpg
 
Jag är sjukt impad! Min sambo håller på en del med klättring så jag testade med honom några gånger för ett par år sedan, men jag är så vansinnigt höjdrädd! Skulle definitivt inte våga mig på bouldering, jag tyckte det var läskigt nog med sele och en stadig sambo som höll emot! :p
Haha, jag är också höjdrädd! Första gången jag testade bouldering så skrek(!) jag när jag hoppade ner från väggarna, trots att jag då klättrat ner en liten bit först innan jag hoppade. Kollegan som var med skrattade åt mig :p Han skrattade även när jag testade topprep första gången, eftersom jag pep till då och sedan skakade så mycket att jag inte ens kunde knyta upp knuten på repet för att komma loss. Det jag har upptäckt att fungerar bäst, det är att ha så svår klättring att jag helt enkelt inte hinner tänka på hur läskigt det är. De lätta väggarna jag värmer upp på är därför ofta läskigare än de som jag kör sedan för att utmana mig lite :p
 
Var hos frisören igår och är så satans nöjd. Han brukar inte göra den hör typen av färger så är extra glad att han gjorde det för min skull. :love:
 

Bifogade filer

  • 869CE1B4-F092-4407-A82D-63AA09382731.jpeg
    869CE1B4-F092-4407-A82D-63AA09382731.jpeg
    320,6 KB · Visningar: 316
33123

Var iväg på en trevlig fika hos särbons gamla barndomsvän som jag aldrig tidigare träffat. Blev klänning dagen till ära, tyvärr så mulnade det igen och blev både halv storm och regn innan vi hade fikat klart så jag frös halvt ihjäl! 🙈😂
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har fått "riktiga" glasögonen för första gången, ett par distansglasögon och två par läsglasögon. Mina läsglasögon från mataffären...
2
Svar
24
· Visningar
1 280
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 496
Senast: Grazing
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 404
Senast: cili
·
Övr. Katt Jag hoppas kunna köpa hus inom några år och första prio blir att näta in en del av trädgården. Ju större desto bättre, men minst några...
Svar
14
· Visningar
802
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp