Nya bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
33129

Färgade om håret igår 🦄🦄
 
Men wow, vilka vackra ögon/ögonfärg! 😍

Men tack! :o Jag vet inte vad jag har för konstig färg på dom, ibland är dom gröna, ibland gulgröna och ibland mer åt det bruna. Upplever att dom blir ljusare ju tröttare jag är, men jag vet inte ens om det är möjligt att ögon kan skifta så i färg? 🤔

Har fått ett x antal raggningsförsök om mina ögon genom åren, men nu kändes det ju faktist myyyycket bättre än när okända män kommer fram och ska berätta vilka fantastiska ögon jag har, att dom kan drunkna i dom, och att jag kan förföra dom med bara ögonen...?! :meh::cautious:O_o:rofl: Nu tänker jag faktist ta åt mig! 🙈😂
 
Men tack! :o Jag vet inte vad jag har för konstig färg på dom, ibland är dom gröna, ibland gulgröna och ibland mer åt det bruna. Upplever att dom blir ljusare ju tröttare jag är, men jag vet inte ens om det är möjligt att ögon kan skifta så i färg? 🤔

Har fått ett x antal raggningsförsök om mina ögon genom åren, men nu kändes det ju faktist myyyycket bättre än när okända män kommer fram och ska berätta vilka fantastiska ögon jag har, att dom kan drunkna i dom, och att jag kan förföra dom med bara ögonen...?! :meh::cautious:O_o:rofl: Nu tänker jag faktist ta åt mig! 🙈😂
Gör det! Jag är både straight kvinna och har sambo. Så du behöver inte bli rädd! 😂
 
Men tack! :o Jag vet inte vad jag har för konstig färg på dom, ibland är dom gröna, ibland gulgröna och ibland mer åt det bruna. Upplever att dom blir ljusare ju tröttare jag är, men jag vet inte ens om det är möjligt att ögon kan skifta så i färg? 🤔

Har fått ett x antal raggningsförsök om mina ögon genom åren, men nu kändes det ju faktist myyyycket bättre än när okända män kommer fram och ska berätta vilka fantastiska ögon jag har, att dom kan drunkna i dom, och att jag kan förföra dom med bara ögonen...?! :meh::cautious:O_o:rofl: Nu tänker jag faktist ta åt mig! 🙈😂
Jag reagerade också på dina vackra ögon.

Mvh
Gift med en man 😁
 
Jag ska sluta spamma med klätterbilder här, meeen idag klättrade jag på en vägg med grepp som fick mig att tänka på @Wingates hår och @Bison lite rent allmänt :p
66628333_1384991824982527_5982444849788354560_o.jpg


Det var förövrigt kul att se hur alla älskade de rosa greppen. Även killarna, som normalt sett klättrar mycket(!) svårare saker, ville köra den där just för att "den såg så kul ut!" :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har fått "riktiga" glasögonen för första gången, ett par distansglasögon och två par läsglasögon. Mina läsglasögon från mataffären...
2
Svar
24
· Visningar
1 264
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 446
Senast: Grazing
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 346
Senast: cili
·
Övr. Katt Jag hoppas kunna köpa hus inom några år och första prio blir att näta in en del av trädgården. Ju större desto bättre, men minst några...
Svar
14
· Visningar
793
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp