Bukefalos 28 år!

Nya bröllopstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Sleepan Jag har med köpt bröllopsskor, 95% säker på att det blir dessa:
MK111A00I-D00@7.jpg
 
Här är de jag köpte idag


Och här är de jag fick hem igår men inte hämtat ut ännu.


Får väl se vilka som är bäst :)
 
Så fina ni är @ajdidodii & @Emtherlia! :love:

Själv köpte jag mitt andra par bröllopsskor idag. Haha.
Fick hem ett par igår, men hittade ett par nya idag... :p och eftersom jag inte provat de jag fick igår så vet jag ju inte om de är bra.
Ett av paren ska tillbaka iaf!
Tack! Skor blev tredje gången gillt för mig. Beställde hem två par som inte passade innan jag gav upp och började finkamma butiker :p
Nu rockar jag looken mjukisbyxor och vita klackar, vill ha dem väl ingådda till bröllopet så att jag kan slippa skoskav.
Har du hunnit prova vilka som blir bäst nu?
 
Tack! Skor blev tredje gången gillt för mig. Beställde hem två par som inte passade innan jag gav upp och började finkamma butiker :p
Nu rockar jag looken mjukisbyxor och vita klackar, vill ha dem väl ingådda till bröllopet så att jag kan slippa skoskav.
Har du hunnit prova vilka som blir bäst nu?

Haha, åh. Det kommer jag med behöva göra. Dock kan jag inte gå med klackar inomhus för våra golv är så jävla känsliga. Värdelöst!

De vita ligger på Coop hemma i Götet, och själv är jag i Småland hos mamsen. Men ska hämta dem imorn. Och tråckla mig ner i klänningen med skor på, så får vi se sen. :p
 
Haha, åh. Det kommer jag med behöva göra. Dock kan jag inte gå med klackar inomhus för våra golv är så jävla känsliga. Värdelöst!

De vita ligger på Coop hemma i Götet, och själv är jag i Småland hos mamsen. Men ska hämta dem imorn. Och tråckla mig ner i klänningen med skor på, så får vi se sen. :p
Men vad irriterande! Det gör det ju så enkelt att bara kunna slänga på skorna och traska runt här hemma (för att inte tala om hur lätt det blev att nå allt från de övre hyllorna :laugh:).

10984233_10209153431980963_397147465499357119_n.jpg

Man kanske ska skippa klänningen och köra på mjukisar och klackskor på bröllopet. :p
 
Men vad irriterande! Det gör det ju så enkelt att bara kunna slänga på skorna och traska runt här hemma (för att inte tala om hur lätt det blev att nå allt från de övre hyllorna :laugh:).

10984233_10209153431980963_397147465499357119_n.jpg

Man kanske ska skippa klänningen och köra på mjukisar och klackskor på bröllopet. :p

Vad fina och bekväma de såg ut! :)
Hoppas nästan på att mina vita är jättebekväma och fantastiska, så att jag kan lämna tillbaka de grå och därmed spara 400 spänn :p
 
Vad fina och bekväma de såg ut! :)
Hoppas nästan på att mina vita är jättebekväma och fantastiska, så att jag kan lämna tillbaka de grå och därmed spara 400 spänn :p
Tack! De är väldigt bekväma. Jag känner lite att jag har svårt nog att stå utan obekväma klackar som ska ställa till det också. Hunden godkände dom också, som huvudkudde. Fast å andra sidan säger det inte så mycket, han lyckas hitta de mest obekväma sakerna att använda som kudde när han sover.

10289916_10209154117118091_7380197371456757942_n.jpg


Bevis 1 gällande hans dåliga omdöme när det gäller huvudkuddar:
11313337_730349950420625_860600697_n.jpg
 
Nu har jag beställt min ring :). Förhoppningsvis kommer den innan vi åker på bröllopsresa. När det gick upp för min kille att jag ska ha hans namn i min ring blev han olycklig över tanken på att mitt namn inte skulle stå nånstans så förmodligen skaffar han sig en ring också :p.
 
Har du provat dem? Är de sköna? Jag är så usel på att gå i högklackat så måste ha vettiga, men höga skor pga lång klänning :p

Faktiskt ganska sköna, har dock problem med ena hälsenan som gör att de kanske inte är ultimata... Jag ska utvärdera efter lite mer gående, dock är golvet i vår lägenhet halt!!

Jag trivs bra när det är lite remmar hit och dit ist för bara en liten rem längst fram på foten.

Kan du inte lägga upp klänningen? :)
 
Faktiskt ganska sköna, har dock problem med ena hälsenan som gör att de kanske inte är ultimata... Jag ska utvärdera efter lite mer gående, dock är golvet i vår lägenhet halt!!

Jag trivs bra när det är lite remmar hit och dit ist för bara en liten rem längst fram på foten.

Kan du inte lägga upp klänningen? :)

Jo, klänningen går nog lägga upp lite kanske. Svårt med släpet känns det dock som.

Provade med skorna precis iaf, och det blir de vita. De andra är mer användbara - men jag lär inte använda dem. Och de vita blev faktiskt rätt bra med längden, så jag tror det kommer funka. :)
 
@Sleepan Vad härligt, var de sköna? På mig brukar kanten vid tårna vara så himla hård att jag får ont i knölen innan stortårn.

Ja, de är sköna och känns lätta att gå i! :)
Jag har så himla liten sån där knöl, så de flesta skor sitter ganska vettigt på mig. Dock har jag sjukt dum hålfot, så fötterna följer inte alls kurvan i högklackat vilket gör det svårt att gå :p
 
tips är såna dära geleunderlägg att lägga under trampdynan.. de blir MÅNGA timmar i klackarna.. ja drog på mig mina kl 10 på morgonen och dom åkte av halv 5 nästa morgon :p liiite väl länge kanske men bröllopsfesten va så himla rolig så kunde inte slita oss
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp