Bukefalos 28 år!

Nya bröllopstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sambon brukar titta på Outlander med mig och han har bestämt att vi ska ha ett typ det här på oss när vi gifter oss.

outlander-600x800.jpg


Eller det här.
OUT_107-20140716-ND_0554_4x6.jpg

Han har inte ens friat... och det har inte jag heller gjort. Men jag måste väl börja sy nu för att bli klar om 5-6 år. :meh: Har aldrig sytt en kilt, men det ska väl inte vara svårare än något annat.
 
Dock har jag sjukt dum hålfot, så fötterna följer inte alls kurvan i högklackat vilket gör det svårt att gå :p
Passade dom vita din hålfot? Annars skulle jag nog lämna tillbaka dom också och försöka hitta ett par som passar. Jag brukar ha samma problem (skon brukar bli lite för brant och kort för min hålfot), så jag provade ganska många innan jag hittade mina skor.
 
Passade dom vita din hålfot? Annars skulle jag nog lämna tillbaka dom också och försöka hitta ett par som passar. Jag brukar ha samma problem (skon brukar bli lite för brant och kort för min hålfot), så jag provade ganska många innan jag hittade mina skor.

Nä, inte hundra. Men jag har ärligt talat aldrig hittat ett par högklackade som gör det :p
Så dessa var ändå tillräckligt bra. Får försöka lägga i någon kudde som kan ge lite stöd och så se till att gå in dem ordentligt :)
 
Vi har valt 26 augusti 2017 preliminärt för att gifta oss. Inte helt officiellt mer än på buke och det är ju inte alls officiellt ;) :D
Kyrka valt, ställe för fest vet ej, dans blir det ingen för jag vägrar. Börjat planera klänningens utseende. Ring har jag valt utseende på sedan länge.
Så långt har vi kommit. Och jag kommer dö, typ :p
 
Vill gärna ha ett par sköna OCH fina lågskor.. Typ ballerina av bättre kvalitet? Får sjukt ont av att gå i platta skor tyvärr och klackar vill jag inte ha för då blir jag längre än sambon.
 
Nä, inte hundra. Men jag har ärligt talat aldrig hittat ett par högklackade som gör det :p
Så dessa var ändå tillräckligt bra. Får försöka lägga i någon kudde som kan ge lite stöd och så se till att gå in dem ordentligt :)
Men då håller jag tummarna för att det går bra!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Allergiutredning
  • Hjälp med fundering
  • Vilken ras passar mig?

Hästrelaterat

  • Servering på tävlingar
  • Lätt E
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp