Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har nääästan bestämt mig för klänning nu! Har två kvar som jag väljer mellan. Har provat dem två gånger men måste nog gå dit en tredje gång innan jag kan bestämma migTvå rätt olika klänning och de känns väldigt olika när man har dem på sig men jättefina båda två. Hur jag nu ska bestämma mig!
Temabröllop är awesome!
/Inte alls partisk![]()
Knapplån*
Hur mycket kommer era bröllop gå på ett ungefär? Med och utan bröllopsresa?
Vårt kommer bli dyrare än vad jag hade räknat med. Jag känner lite så att jag kan gärna banta gästlistan och lägga det på vår bröllopsresa. Den kommer nämligen gå till Maldiverna och vi ska bo i en stor water willa med jacuzzi och annat trams och det vill jag verkligen lägga pengar på och ha en riktigt lyxig bröllopsresa med första klass/business klass på flyget samt första klass hotell osv.
Hur tänker ni kring det hela? Bjuder ni "alla"eller bara de ni själva vill?
Knapplån*
Vårt kommer bli dyrare än vad jag hade räknat med. Jag känner lite så att jag kan gärna banta gästlistan och lägga det på vår bröllopsresa. Den kommer nämligen gå till Maldiverna och vi ska bo i en stor water willa med jacuzzi och annat trams och det vill jag verkligen lägga pengar på och ha en riktigt lyxig bröllopsresa med första klass/business klass på flyget samt första klass hotell osv.
En sak vi funderar på är att gästerna under festen/middagen bidrar till ett konkret minne av bröllopet. Några kompisar hade tepåsar som man fick skriva en hälsning på, och som de sedan hade varje frukost framöver, och jag skulle vilja ha något liknande. Kanske ett gemensamt skapat konstverk av något slag... Har ni några förslag?