Sv: Nya bröllopstråden
Tack! Har svarat i den innan men inte skrivit om ngt om mitt eget förräns nu =)
Jag känner att risken är om man skickar ut för tidigt att folk "glömmer" bort det. Skickade ni enbart ut inbjudningarna eller ni skickade save the date kort innan?
Spotify var ett bra tips, hade funderat lite på det men visste inte om det "gick för sig"..Är nog det bästa alternativet för oss faktiskt.
Jo men bara att gå in på själv bröllopstorget ger mig kalla kårar. Får bridezilla vibbar direkt. usch.Smidigare att skriva i denna tråden =)
Välkommen i trådenSvarar på det jag har ett hum om...
Vi skickade ut inbjudningskorten tidigt - vi har många långväga gäster! Vi skickade ungefär ett halvår innan, en del skickar istället Save the date-kort och skickar den riktiga inbjudan senare. OSA-datumet beror på hur långt innan ni behöver ha ett exakt antal, för tex maten.
Vi kommer också vara ca 50 pers, vi skippar bandet och kör istället på (reklamfri) Spotify i bra högtalare! Det kommer säkert vara en del som dansar på vårt bröllop, men med Spotify har vi möjlighet att variera musiken mycket mer än ett band kan.
På bröllopstorget finns femhundrasjuttioelva trådar om hur man uttrycker sig på ett fint sätt ang inga barn. Där hittar du säkert nåt bra tips, om ingen här har något bra förslag!![]()
Tack! Har svarat i den innan men inte skrivit om ngt om mitt eget förräns nu =)
Jag känner att risken är om man skickar ut för tidigt att folk "glömmer" bort det. Skickade ni enbart ut inbjudningarna eller ni skickade save the date kort innan?
Spotify var ett bra tips, hade funderat lite på det men visste inte om det "gick för sig"..Är nog det bästa alternativet för oss faktiskt.
Jo men bara att gå in på själv bröllopstorget ger mig kalla kårar. Får bridezilla vibbar direkt. usch.Smidigare att skriva i denna tråden =)