Nya bröllopstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Veckans problem: Vad är bra att inkludera i infoblad som man skickar med bröllopsinbjudan? Vägbeskrivning och vilka som ska vara toastmasters har vi kommit på själva. :up: Vad har ni lagt med för information? Eller vad har ni uppskattat att få veta när ni själva blivit inbjudna? Resp. önskat att ni hade fått veta i de fall som det inte framgick.

Tips på boende kan vara bra om det är många långväga gäster som inte känner till området.

Hur formulerade ni er kring barnfriheten? Vi har inte bestämt oss på den punkten ännu och gillar egentligen kompisarnas barn så kör vi utan dem beror det uteslutande på att vi tror att de skulle ha tråkigt.

Jag tror att vi skrev nåt ungefär "Vi älskar barn, men just denna kväll tror vi att de har roligare hemma med en barnvakt" eller nåt :)

Hur formulerade ni er kring barnfriheten? Vi har inte bestämt oss på den punkten ännu och gillar egentligen kompisarnas barn så kör vi utan dem beror det uteslutande på att vi tror att de skulle ha tråkigt.

"Vi önskar fira vår bröllopsdag utan barn, givetvis är ammande barn välkomna"

Inga sura miner utan folk har glatt fixat barnvakter:)

"Vi önskar fira vår bröllopsdag utan barn, givetvis är ammande barn välkomna"

Inga sura miner utan folk har glatt fixat barnvakter:)

Okej, tack! Den kan vi inte riktigt ta rakt av eftersom det mera är för barnens skull som vi funderar på att låta dem slippa. På så vis är vi nog mera inne på idén från @Destiny_D. Men skönt att ingen gnällde i alla fall, det känns riktigt trist att höra om fall där det har hänt.

BB8EF755-E077-4926-87E7-3723CAB85984.jpg

Vi håller på att anpassar runt axlar och armar just nu. Fallet är lite konstigt eftersom den är nålad för att kunna kortas.

29EC6C24-02E7-46A3-A568-6E59C80B4A61.jpg

Den känns inte alls så bar i ryggen som jag var rädd att den skulle göra.

Nu är vigselsamtalet avklarat och det börjar kännas på riktigt, vi ska verkligen gifta oss. Prästen kom med många bra synpunkter och gillade våra, men det visste jag å andra sidan, det var därför jag bad honom viga oss.

@TygerTyger @hagel @Flixon Jag tror det blir namn och datum faktiskt! Är bara jag som ska ha en ring för övrigt, min Hosey är verkligen ingen ringbärare direkt :D.

Tack för inputen! :).

Vi har busenkla släta vitguldringar. Namn och datum i. Min blev lite stor så jag har en ring med en flamingo på som sitter som stopp för att den inte ska flyga av.
Var väldigt skeptisk men BUBBIS ville ha, jag har vant mig.

@Hyacinth Ja, jag ska också ha slät enkel ring och det blir med namn och datum. Känns enkelt och bra för mig :). Kan du inte göra din mindre?

Jag håller på att välja storlek och velar som fan. Hur tajt vill man ha den?

@Hyacinth Ja, jag ska också ha slät enkel ring och det blir med namn och datum. Känns enkelt och bra för mig :). Kan du inte göra din mindre?

Jag håller på att välja storlek och velar som fan. Hur tajt vill man ha den?

Kan jag säkert, men orkar inte:D

Jag valde en lite för stor, jag tyckte den kändes så mycket i storleken mindre. Med facit i hand skulle jag valt den som var trög att ta av.

@Hyacinth Då kör jag på den mindre :up:. Tyckte också att den kändes mycket och att den större är bekvämare men å andra sidan går den av fingret väldigt lätt så i slutänden blir den nog lite stor.

Så fina ni är @ajdidodii & @Emtherlia! :love:

Själv köpte jag mitt andra par bröllopsskor idag. Haha.
Fick hem ett par igår, men hittade ett par nya idag... :p och eftersom jag inte provat de jag fick igår så vet jag ju inte om de är bra.
Ett av paren ska tillbaka iaf!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är... 2
Svar
27
· Visningar
11 170
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka