Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är min yngsta syster - jag har lärt henne allt hon kan så hon gillar ostkrokar och Battlestar Galactica. Den emellan oss är lill-sis. Henne hann jag inte lära så mycket för vi är så nära i ålder, men hon är bra ändå. Sen har vi brorsan och lill-brorsan också. Och store-brorsan. Ordning på torpet... :)

Dumma buke-motor med dumma tidsgränser.
:idea: Du får multicitera och skriva mååååånga svar samtidigt! :up:

Ah, jag förstår. Är den mellan samma som finns på buke? Och är du stor-sis då?

Jag vet, men när jag kommer på det varje gång är det ju för lite tid för att skicka in ett inlägg till i samma. :D

För er information:
Jag har precis druckit en kopp kaffe. Den första sen i tisdags. Snacka om sjuk, inget kaffesug på jättemånga dagar.

Ah, hur länge sitter det i? Hela livet? Tänkte om man kan få reda på hur folk föddes genom att sniffa på dem "Ah, du luktar fitta, vaginal födsel alltså?"

Än så länge sitter det i i alla fall, så det tror jag nog :) Jag tycker väldigt synd om de mammor vars barn luktar skit!

Japp. Mellan-sis är @Midna, men hon har inte varit inne på ett par år. Får säga åt henne att skaffa ett barn till, för det var då hon började här. :)

Ah, jag förstår. :) Min syster kallar mig Katla, hon tycker att draken påminner om mig tydligen? :confused: Vet inte alls vad hon menar!

Än så länge sitter det i i alla fall, så det tror jag nog :) Jag tycker väldigt synd om de mammor vars barn luktar skit!

Ja, men eller hur! Och det måste vara drygt för typ kejsarsnittsbarn, vad luktar de liksom?

Bra idé, om det inte varit för att ingen städat undan legot som drogs fram igår. Finns det något jag inte vill sova på är det det!

Min svärmor ska hämta en nyckel här om ett tag, tar det när jag ändå måste upp och öppna dörren. :idea:

"Wow, Mammas, är du alltid så smart?" :love:
Juuuupp! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er... 2
Svar
32
· Visningar
799
Tjatter Hur gör ni? Firar ni er födelsedag varje år? Ser ni till att fira andras även om de själva inte tar initiativ? Firar ni med vänner... 2
Svar
34
· Visningar
986
Senast: lizzie
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 301
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tassolja och pälstvätt krattade vägen för uppköp – som gav tillräckligt klirr i kassan för att starta nya hudvårdsvarumärken. Men...
Svar
0
· Visningar
74
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Bärväska för liten hund
  • Uppdateringstråd 31