Jag kräktes upp mina![]()
SMART! Ska göra det i nästa liv, när jag ska ha barn nästa gång!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kräktes upp mina![]()
Det är min yngsta syster - jag har lärt henne allt hon kan så hon gillar ostkrokar och Battlestar Galactica. Den emellan oss är lill-sis. Henne hann jag inte lära så mycket för vi är så nära i ålder, men hon är bra ändå. Sen har vi brorsan och lill-brorsan också. Och store-brorsan. Ordning på torpet...
Dumma buke-motor med dumma tidsgränser.
Du får multicitera och skriva mååååånga svar samtidigt!
![]()
Jag tror att om en kuk ser ut som en flamin' hot ostpinne är det dags att gå till doktorn!![]()
För er information:
Jag har precis druckit en kopp kaffe. Den första sen i tisdags. Snacka om sjuk, inget kaffesug på jättemånga dagar.
SMART! Ska göra det i nästa liv, när jag ska ha barn nästa gång!
Det tycker jag, äter man jordgubbar innan luktar de extra gott också!
Japp. Mellan-sis är @Midna, men hon har inte varit inne på ett par år. Får säga åt henne att skaffa ett barn till, för det var då hon började här.Ah, jag förstår. Är den mellan samma som finns på buke? Och är du stor-sis då?
Ah, hur länge sitter det i? Hela livet? Tänkte om man kan få reda på hur folk föddes genom att sniffa på dem "Ah, du luktar fitta, vaginal födsel alltså?"
Jodå. Körde en latte, hälften varm mjölk och det slemmade till det lite. Dämpade känslan av öppet sår i halsen!Var den god? Fixade halsen det?
Japp. Mellan-sis är @Midna, men hon har inte varit inne på ett par år. Får säga åt henne att skaffa ett barn till, för det var då hon började här.![]()
Än så länge sitter det i i alla fall, så det tror jag nogJag tycker väldigt synd om de mammor vars barn luktar skit!
Jodå. Körde en latte, hälften varm mjölk och det slemmade till det lite. Dämpade känslan av öppet sår i halsen!![]()
Kryp! Då är det lätt att ta en liten tupplur varannan meter.Skönt! Jag funderar på glass. Men frysen är så ohyggligt långt bort!
Ja, men eller hur! Och det måste vara drygt för typ kejsarsnittsbarn, vad luktar de liksom?
Kryp! Då är det lätt att ta en liten tupplur varannan meter.
Det kanske är de som luktar rätt neutralt tills de blir gamla, då får de den där extra smaskiga lukten som vissa farbröder har!
Men men men... LEGO!Ta med kudden så slipper du få träsmak i pannan om du somnar en stund!
Använd kudden som en plog som du föser framför dig. Tada - legofritt!Men men men... LEGO!
Jag tänker lite sterilt, kanske sjukhushandskar och desinfektionsmedel?