Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Fick mailsvar från Stall vrå ang. den nu och de skulle visst dröja några månader till innan den va klar. Eftersom jag behöver en sadel nu så kan jag ju inte vänta på den.
Men du hade provat freeform? Om jag inte minns fel så har jag för mig att du skrivit nå om att du tror den inte lämpar sig på svankryggade hästar, eller är jag helt ute och cyklar? Och varför isåfall?
Har du eller känner du nån som provat trekker dressage? Synpunkter?
Det är mkt möjligt att jag ahr skrivit det, då den är såpass hård följer den inte ryggen bara när man lägger på den. Den kanske blir bättre om den är emr använd, men min FF var svår att böja. Dock hade min häst en rak rygg, så det funkade bra.
(jag har ägt en ff, men den var sned, så den fick gå tillbaka. Och pga för lång lev tid orkade jag inte vänta.)
Hej! Jag har en FF (vanliga modellen) till min arab, och han är ganska så svankig faktiskt. Det går jättebra, får även om den är lite hård, så böjar den när man sittar i den. När jag tar av sadlen ser man hele anlägningsutan i håren, inte nogra skarvar bak eller nåt... ser också fram imot den nya men är mycket nöjd med den vanlige!
Åh va roligt att du har din ff på en arab och som är lite svankig dessutom. Just eftersom jag oxå har en arab av den formen. Hoppas bara ff blir lika bra för oss som för dig
Hästnyheter Han var en julklapp från Nils-Erik Hansson, när Elin Dahlström från Målilla var tonåring. Nyligen skiljdes deras liv åt, när Smiggo fick...
Övr. Grenar Har du det mjuka (flexi-soft) eller lite hårdare Mullen) trust-bettet? Pärlan går på ett trust-bett som jag gissar är ett flexi-soft när...