Nya hjälmarna

Sv: Nya hjälmarna

Jag ska ha en GPA hjälm (den nya modellen) - har hittat den i England för 199 pund ;) - kommer in på deras lager i slutet av september.

Ja dom är häftiga - Zlatan vart köpte du din? Alla jag har kontaktat får in dem i slutet av denna månaden och jag behöver en hjälm nu.

Skara Hästsport, de har funnits där över en månad. Det är lätt den bästa ridsportbutiken. De är ute på nästan alla större tävlingar och mässor och säljer.

Aha, jag visste att jag kunde få tag på dem någon annanstans - alla dem engelska butikerna får in dem i slutet av sep (enligt dem då). Hur är den i storleken, liten,stor, normal? Har Skara en hemsida?

Du får ta och rapportera VAD du köpt sen! Eftersom du har väl en lång lista nu?!

Nej - står mellan en JW hjälm och en GPA, inte några fler modeller. Återkommer senare med info på vilken hjälm det blev.

he he har ni inga bilder där ni har de nya hjälmarna på :)

Om jag var du så skulle jag tänka, vilken är ute först? Tänk dig, de GPA erna som alla har nu, de är ju redan ute ;) Den nya GPA´n är ute inom ett år ;)
JWn kommer nog vara inne lääänge till! *hoppas jag*

Neee, tyvärr. Du får hålla dig till att kika på de som tävlar World Cup och så sålänge ;)

Hmm, jo sant det...Men jag är varken en ute eller inne människa - tycker att designen på den nyaste GPA`n är häftig och den ser härligt skön ut också.. Men det jag ska tänka på nu är hur kall kommer den till att bli i vinter med den ventilationen som är på hjälmen. Och ska jag eller min man som har sagt att han ska köpa en ny hjälm till mig lägga ut så mkt pengar, så är det vikigt att jag trivs med hjälmen på, ja jag får se.. Ska prova några JW hjälmar så får jag se vad jag tycker om dem ;)

Okej, då spelar det ju ingen roll ju! :)

På vintern föredrar man nog JW´n, varm och skön, men nog GPAn på sommaren ;)

Men innerst inne så tycker jag om designen med läderspännen, den grå färgen etc....Uff, detta blir ett svårt val :crazy: Jag måste ha en ny hjälm snarast också...

Jobbigt!

Men ring å hör med Skara hur snabbt de kan skicka nån, för de har ju båda modellerna! ;)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
659
Senast: cowgirl81
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 612
Senast: Otherside
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 608
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då... 2
Svar
23
· Visningar
5 998
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka