Nya hoppsadeln

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare zavannah
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 757
Z

zavannah

Momentum från Bates med mocka i sitsen.Är det ngn som hunnit köpt och testa den.??
Såg den i en hästaffär i dag och de hade nyss fått hem den.Var så jäkla snygg och såg superskön ut.
Måste nog låna hem och testa.... :d

Sv: Nya hoppsadeln

Jag tycker det är hemskt fult med mocka... :crazy: Ger säkert bra grepp, men det gör kalvläder också, och det är 10ggr snyggare. :p

Sådan skall jag köpa(ja om hästen kan ha den:smirk: ):bump: :bump:
Har provsuttit den o den var ass skön:D

Tog hem och testade den på min kuse.Passade inte alls trots vidaste järnet.Låg liksom långt uppe på hästen.Lite konstig passform tycker jag, i jämförelse mot andra. Synd...

Liknande trådar

• Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
23 473
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 442
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 135
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 863
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka