Nya Horzekatalogen!

Sv: Nya Horzekatalogen!

kl

jag blev jätte kär i de mörklila och orangea schabraken o benlindorna,:love: undrar varför dom inte har elastiska i mörklila.... dom har i ponny size... dom kanske man beställa, har till min arab, bara för att va fin :d

Blev förvånad att dom är rätt billiga på sina saker, ligger faktiskt en bra bit under Hööks på vissa saker.
Är det bara skräp saker kanske??

kl

jag blev jätte kär i de mörklila och orangea schabraken o benlindorna,:love: undrar varför dom inte har elastiska i mörklila.... dom har i ponny size... dom kanske man beställa, har till min arab, bara för att va fin :d

Blev förvånad att dom är rätt billiga på sina saker, ligger faktiskt en bra bit under Hööks på vissa saker.
Är det bara skräp saker kanske??

Om man jämför shortshapsen med h**ks och ho**e så, jag köpte ett par från h**ks och de höll inte riktigt i dragkedjan och en del sömmar, hade dem väl ett år och sista tiden fast med "jesustejp", ho**es har jag nu haft ett antal år och de är fortfarande super.

Så säljs också ho**es produkter av en lantbrukskedja (i Finland) och man möter deras logo överallt, och de flesta är väldigt nöjda med sitt köp, trots priset.

Senast ändrad:

*kl*
Nån som vet något om cavalettiblocken som kostar 149 kr för 4 ??
Vad är det för nåt material och hur höga är de?

Har beställt en sådan modell fast regntäcket med fleecefoder. Gissar att jag lär bli nöjd med det om ditt har bra passform (byggda likadant ju-täckena asså)

KL

Hämtade paketet igår! :laugh:(Det tog alltså en hel vecka...)

Grimman var jättefin, men lindorna verkar inte vara av allra högsta kvalité. Dock fullt godkänt och användbart för det priset, och färgen var jättesnygg! :D

Neoprenebootsen i stl L var nästan små på framhovarna tyckte jag, är de små i stl eller har hon växt så mycket det senaste 1,5 året? :o

Nu avvaktar jag bara leveransen från Börjes! Mycket shopping nu. :d

Jag tycker jättemycket om H****s saker, blev förvånad när katalogen damp ner i brevlådan och en stund senare blev jag fattig också ;)

Har upptäckt att min häst fungerar bäst med deras schabrak, har testat andra och då trivs hon inte alls lika bra. Jag vet inte varför, men varför ändra ett vinnande koncept? Så nu har jag beställt ett par till för att ha att byta med. :) Och lite annat som jag säkert inte egentligen behöver:angel:

Nån som har tips på vintertäcke med helhals förresten? Som har en hals liknande exempelvis boetts eksemtäcken? Jag har inte lyckats hitta nån. *sorry att det är OT*

kl*

Bara jag som blev totalt såld på den breeeeda engelska nosgrimman? Nån som sett den IRL? :banana:

kl

det orange schabraket för 119 eller 169 kr eller nåt sånt... är det mörk orange eller sådär "lysande" klar färg som man ser i katalogen?
:confused: tycker det på hemsidan ser så himla mörkt ut.

Idag var jag in på Horze och köpte två schabrak i brunt, ett med ljusblå kant och ett med beigebrun kant och så handlade jag det mjölkchokladbruna ridtäcket i fleece och ett par bruna strykkappor.
Just nu så höll de på att fylla på butiken för fullt - ska bli spännande att se alla nyheter sen!

Kan ju passa på att lägga in bilder på köpet:

SchabrakHorze.jpg

ridtckehorze.jpg

ridutrustning.jpg

Jag blir galen på att de aldrig kan skicka katalogen! Jag har beställt den på deras hemsida och även ringt och beställt den! Konstig marknadsföring...
Det blev en beställning från nätet tillslut för att inte missa erbjudandet om gratis frakt. Men jag är besviken på att det redan är slut bland färgerna! Ville ha ett lila dressyrschabrak i stl full men det fanns inte så det fick bli ett allround. Ville även ha det lila vintertäcket i stl 135 men det var också slut. Verkar vara fler änn jag som har snöat in sig på lila i år!

Har du hunnit prova ridtäcket ännu? Hur är det i så fall i storlekarna och storleken på "hålet för sadeln"? Har ett ridtäcke just nu som själva hålet är superlitet på så man får slita i det för att kunna knäppa ihop det framför sadeln, inte så roligt.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Diskbråck

Hästrelaterat

Tillbaka