Nya Horzekatalogen!

Sv: Nya Horzekatalogen!

*kl*

Ska ner till det nya varuhuset i Lomma på onsdag...Något ni vill jag ska titta, klämma och känna på?

Själv har jag en liten lista redan nu...:angel:

Jag ville ha ett ridspö som finns i katalogen men inte på hemsidan, så jag ringde kundtjänst. Jag fick svaret att artiklar som är slut i lager inte syns på hemsidan, men så snart de får in dem igen så kommer de att synas. Kanske gäller det även enstaka färger och storlekar som är tillfälligt slut? :idea:

Så det var därför ridspöt och ryggsäcken min dotter ville ha, inte fanns med på hemsidan!:idea:

hojta till om de är värt att åka dit :P har tänkt åka förbi där sen öppningen men drar aldrig tummen ur röven för att komma dit.. berätta allt :P

Jag var där i onsdags. Det roligaste jag hittade där var att man kunde komponera ett eget träns; lösa nackstycken, olika nosgrimmor och pannband så man kunde få det precis som man ville ha. Smart! :idea: Tittade aldrig på priset dock...

Stort utbud av schabrak, vilket jag älskar! De verkade bra, inte sladdriga. Täckena såg också fina ut och "kändes bra".

Nu åkte jag visserligen därifrån tomhänt trots att jag hade en del saker på listan, men mitt resesällskap köpte en drös med schabrak, några lindor och ett täcke.

*kl*

Va inne en runda på butiken i Lomma idag... Kommer helt klart återvända.
Personalen var super trevlig och hjälpsamma.
Var där med min brukare och de ursäktade sig flera gånger för att han (sitter i eldriven rullstol) inte kunde ta sig upp på ovanvåningen (rid och ryttar grejor är på entreplan och häst saker en våning upp).
Fanns en del som inte fanns i katalogen eller på hemsidan.

Det blev:
* Det rostoranga dressyr schabraket :love: med matchande lindor.
* 4 st yllepaddar.
* en påse hästgodis Vanilj/banan.
* Vitlök
* Pharma herbel clay.

Suddig bild men färgen är rätt snarlik med verkligheten...

Ville ha det mörklila schabraket med matchande lindor (RIKTIGT SNYGGT) men det var slut i vår storlek...men som sagt jag återvänder.

*kl*

Heergud...Häst folket i Sverige måste böivit galna i Horzes mörklila...för verken schabraket, lindorna eller täcket finns på hemsidan längre...Imorgon ringer jag horzebutiken i Lomma och ber de sätta undan ett schabrak+lindor i den färgen när de inkommer där...:eek::love:

Personalen var super trevlig och hjälpsamma.

Det håller jag verkligen med om! :bow:

Jag och min kompis är rätt så ehm... högljudda känns inte riktigt rätt, men man märker när vi kommer om man säger så. :D Vi babblar och skojar och har oss, och personalen hängde snabbt på! :)

Regntäckena, är det någon som hunnit pröva hur vattentäta de är? Vill inte lägga ut pengar på nåt som inte håller tätt även fast det ser flott ut :o

Jag har provat det fleecefodrade regntäcket med halvhals och det är godkänt :) Regnade hela igår och pålle va helt torr under!

Jag har det ofodrade regntäcket, det är super bra :love: Spöregn och hästen va helt trött efter :)

*kl*

Vet någon om vintertäckena andas? (avalanche, 679kr)
Stod inget om det :confused:

Avalanche vintertäcke...

Jepp de andas!

Passformen är toppen.

Tyvärr hittade jag hästen våt i hagen (täcket läckte)
har paratat med butiken, varit och bytt och hoppas på att det var ett måndags ex, har ej regnat sedan jag hämtade det nya.

Någon mer om har detta täcket???

Jag har testat ridtäcket och jag tyckte att det var jättebra passform på det! Hålet kändes alldeles lagom stort. :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Diskbråck

Hästrelaterat

Tillbaka