Bukefalos 28 år!

Nya krafft ponny

G

guldmane

Nån som vet analysvärden? Jag köpte den häromdagen, hällde genast över i tunnan och slängde påsen. Jag trodde analysvärden skulle stå på hemsidan, men jag hittar dom inte. Finns bara på den gamla sortens.
 
Har de inte bara bytt påse?

Det är väl bara Groov som skulle förändras.

mvh Jessica
 
När jag köpte den på Granngården sa de att de var några skillnader men visste inte vilka. Ok tänkte jag bara att jämföra påsarna, så går jag och slänger den det första jag gör :crazy:
 
Ringde till Krafft och frågade, de sa att det var samma värden! Olika svar från olika ställen!
 

Liknande trådar

L
  • Låst
Relationer Jag vill bara veta OM nån har gått genom nånting som var så extremt jobbigt så ni inte trodde att ni skulle klara det men att ni ändå...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
6 958
Senast: Gunnar
·
Hästvård Min ena häst (shettissto, 1 år) har den senaste tiden ofta haft lös avföring. Första gången jag lade märke till det var det ganska kort...
Svar
11
· Visningar
1 574
Senast: CaisaCax
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 529
Senast: LiviaFilippa
·
Ridning hej! jag har ett litet problem. min maxade c ponny från irland tycker typ inte om att hoppa. typ 2020 hoppade han jätte bra med sin...
Svar
13
· Visningar
1 453
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp