Nya ridbyxor!!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Frida89
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 37
  • Visningar Visningar 2 185
Sv: Nya ridbyxor!!

helt klart (utan tvekan) Pikeur! dom är Bäst,jag har Bara ridbyxor från Pikeur...Love it:love:

Jag har ett par MH, de var mörkt gröna nu är de blekgröna, iof snygga men ja de tappade färgen rätt hårt av dels sol och dels tvätt :(

Catago, billiga, supersnygga och håller för allt! Mina helskodda är tvättbara, håller passformen och var inte äckligt dyra som vissa märken kan vara...

hampis skrev:
jag har köpt mina på flädie utanför lund. flädie säljer dessutom alltid väldigt billigt. jag köpte mina cindy (helskodda) där för 1100. på tex has*biten.se kostar de ca 1600 ni kanske kan beställa från flädi. dom är väldigt snälla där. mvh Hanna

Vad har flädie för hemsida?

kl
Pikeur Cindy, jättesköna köpte mina på Sharpoman, dock är de lite konstiga storleksmässigt, stora i benen o små i midjan :crazy:
Annars har treadstone väldigt prisvärda o snygga byxor som är låga i midjan.

:p inge fel på hööks ridbyxor, alla kläder slits, de e sköna å snygga å håller i princip lika länge som vilka ridbyxor som helst, beror juh även på vad du gör, :love: ni får sluta gnida stjärtarna i backen haha:love: .. euro star, helt klart favvo sen kyra k..:p

Jag gillar Wictor Hugos ridbyxor med hög midja, tygskodda. Kostar ca 1200 kr. Gillar inte heller Hööks ridbyxor, då jag har haft ett par såna och dom bara gick sönder efter ett par månader...
Protector har oxå tygskodda ridbyxor för 500! (prisvärd, de håller förvånansvärt länge) för 500 om man inte vill lägga ut så mkt pengar...

*KL*

Min stora favvo just nu är mina blårutiga helskodda från GeKås. Fick dem av föräldrarna i "present" så jag vet inte vad de kostade men jag tror att det ligger runt 300kr.
De är både sköna o snygga o har hittils klarat sig över förväntning bra i tvättmaskinen:banana:

Equiline har ett par sköna o snygga ridbyxor med låg midja, kostar strax över tusenlappen (tygskodda).

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 419
Senast: Silje
·
Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
34
· Visningar
1 452
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
600
Senast: Ramona
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
646
Senast: Honey07
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka