nya saker..

O

_otursbarn_

prylgalning som man är..:) köpte ett till nytt träns..har nu 5 träns (och jag har haft hästen i en vecka) :o hehe.. å ett fleecetäcka.. mörkblått...han är sååå fin i den färgen :love: fux som han är :rofl:
 
:o :D mm..jobbit är et när man itne kan motstå..men det är ju sååå kul å köpa saker te älsklingarna :love: :angel:
 
dukti! :D men ja "behövde" faktist ett nytt träns..har nämnligen ingen med nosgrimma som passa :angel:
 
oh my, 5 träns? :D jag har två, skulle iofs inte skada med ett till men 5?
 
Jag har bara 1..varför behöver man fler? Jag är mer, det dyra ska jag ha! Och inte så mycket utan bara det bra.. Fast sen får jag ju låna av syrran för hon vill verkligen ha det allra bästa och då får jag hennes gamla saker :) :bump:
 
har åtta till en häst . 13 täcken o 4 martingals o 27 bett . :angel:
 
heh..ja sa ju att ja va prylgalning..finns dom som är värre än mej :angel: använder alla faktist..men ite så ofta:) har iaf använt alla en gång var :D
 
Åh tell me about it :love:
Prylar är det bästa jag vet :p Jag vatt så gla när Hööks öppnade här :love:
Just nu väntar jag på ett paket från Börjes med (där flög 800 spänn :cool:) .
Men jag har några saker som är necessitys kvar .
1) Ett eller två nya vintertäcken ,ifall det jag köpte av en snäll bukefalist inte passar .
2) Regntäcke (stor reva i det :()
3) Jag vill ha en Griffin sadel :love:

Jag gillar bogknäppningen på täcket för travhästar i Börjes....men men .
Och shit ,snart ärne Globen jue...gud va de kommer gå pengar :d
 
nopp . har använt de på fyra olika hästar me olika stl allihopa . så ja har i blandade stl . :D
 
O, själv har man 1 träns till pållen O ett träns till foderpållan som dessutom är sönder. :D Vad är det för en liten häst som blir så bortskämd då?

Dressyrmupp
 
Jag är också prylgalen.

Har tre uppsättningar utrustning.
Dressyr
Hoppning
Uteritt (samma sadel som vid hoppningen dock)

+ en massa som man egentligen inte behöver men ha det ändå bara "för att".. :rofl:
 
oohhh.... :bow: :bow: :bow:

5 träns?!!! *hehe*
ja e oxå prylgalen...i Globen i slutet av november när det är Globen Horse show ska det shoppas!!!! :banana: :banana: :banana:
 
Fem är ju inte så mkt, du kan köpa många fler! ;) :D
Själv har jag.... hmm... måste tänka nu.... fyra ljusbruna (olika nyanser och modeller!) och fyra svarta tror jag.... Självklart med martingal/förbyglar som matchar. :angel: Men jag tycker inte jag har så många träns, är inte min favoritsak att köpa. Och så använder jag inte dom svarta särskilt mkt nu, har bytt färg på sadeln.. Men fråga inte hur många täcken jag har, har tappat översikten för länge sen....... :p
He he, jag är verkligen prylgalen!! Precis beställt ett täcke med brodyr nu... Har alltför många saker egentligen! Men det är så svårt att låta bli, jag älskar att shoppa till min lilla prins!! :D
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
788
Senast: MiniLi
·
Ekonomi & Juridik Köpt en unghäst av hästägare där barnen varit medryttare. Vi har endast köpekontraktet med några få saker vad som ingår tills hästen är...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 508
Senast: lizzie
·
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 287
Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 593
Senast: Therese1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp