Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Jag köpte nyss denna. Inte riktigt min vanliga stil, men tycker den är jättesöt.
 

Bifogade filer

  • 20190827_151051.jpg
    20190827_151051.jpg
    202,1 KB · Visningar: 197
35726

Och så köpte jag tre andra linnen också. Den svarta måste jag behålla, har klappat katten med den på mig :angel::rofl: De andra två är jag inte lika säker på. Jag vill ha ett sånt linne men de är liite varma men å andra sidan så har det varit väldigt varmt nu så det kanske inte ger dem en rättvis chans. Men då behöver jag nog inte båda ... Jag hade tänkt mig att ha ett sånt vitt linne men den är lite genomskinlig ... 🤔 Dessa beslut, beslut! :arghh::cautious:
 
Jag köpte exakt det läppstiftet för några år sedan men tycker också att det är alldeles för rosa på mig :down:
Både röda och korallfärgade tenderar att bli rosa på mig. Gillade verkligen känslan av läppstiftet, och priset 😬 så kommer nog kika på någon fin höstnyans istället 😊
 
Såg detta setet på Lindex igår och tänkte ”mutter mutter det är sånt man ser ut som en stoppad korv i :cautious:” men kunde inte släppa det så idag gick jag och provade det och kunde inte låta bli att köpa det :D och jag har ingen koll på hur man posar på helkroppsbilder :rofl:

35859
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 774
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 886
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 742
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 962
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Svensk politik nr 3
  • 🥂 VALBORG 🍾

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp