Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Haha, jag har simmat 3 Tjejsim och 1/2 Vansbrosim och nån haj har jag inte sett till iaf 😆😉.
Jag älskar att simma den minuten jag glömmer hajar. Jag har alltid haft hajfobi, var jätterädd i badkaret redan som liten. Bor på västkustens finaste strand typ, men badar bara till naveln 😬
Tror jag kan stå ut i Vansbro med tanken att hajarna väljer någon annan, men tror inte jag kommer klara träningen 🤨🙄🙈
 
Såg detta setet på Lindex igår och tänkte ”mutter mutter det är sånt man ser ut som en stoppad korv i :cautious:” men kunde inte släppa det så idag gick jag och provade det och kunde inte låta bli att köpa det :D och jag har ingen koll på hur man posar på helkroppsbilder :rofl:

Visa bifogad fil 35859
Oh. "stoppad korv" är verkligen inget jag tänker när jag ser dig i det där iaf! Tvärt om ser det bekvämt och bra ut i mina ögon. (och så är jag lite avis på dig som har tydliga höfter och midja, det vill jag också ha, men har verkligen inte alls :grin: )
 
Oh. "stoppad korv" är verkligen inget jag tänker när jag ser dig i det där iaf! Tvärt om ser det bekvämt och bra ut i mina ögon. (och så är jag lite avis på dig som har tydliga höfter och midja, det vill jag också ha, men har verkligen inte alls :grin: )
Kanske framgick lite fel, hade alltså inte provat det när jag tänket att det skulle se ut som en stoppad korv :o Trodde det skulle vara sån smal passform där varenda troslinje skulle synas, men icke! När jag provade det blev jag fast och det är typ det skönaste jag haft på mig på läääänge :love:
 
Kanske framgick lite fel, hade alltså inte provat det när jag tänket att det skulle se ut som en stoppad korv :o Trodde det skulle vara sån smal passform där varenda troslinje skulle synas, men icke! När jag provade det blev jag fast och det är typ det skönaste jag haft på mig på läääänge :love:
Låter underbart :D
 
Jag älskar att simma den minuten jag glömmer hajar. Jag har alltid haft hajfobi, var jätterädd i badkaret redan som liten. Bor på västkustens finaste strand typ, men badar bara till naveln 😬
Tror jag kan stå ut i Vansbro med tanken att hajarna väljer någon annan, men tror inte jag kommer klara träningen 🤨🙄🙈
Jag har en gammal kompis som under en period hade lite svårt för att ens duscha pga hajfobi :D
 
Jag kan lova dig att det inte finns några hajar i varken Västerdalälven eller Vanån! Men vet ju också att det inte spelar någon roll för din fobi😊
 
Jag fyndade denna fina topen på en marknad idag 😊😊.
 

Bifogade filer

  • 20190907_163415.jpg
    20190907_163415.jpg
    213,2 KB · Visningar: 172

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 774
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 891
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 744
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 962
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp