Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men är de inte sjukt jobbiga att ha på sig om de är böjda så där?Jag shoppade klätterskor igen. Känner mig smått galen som betalar så sjukt mycket för skor som knappt går att använda, meeen de kommer bli tokbra när de tänjts ut lite och jag vant mig lite
Visa bifogad fil 36629
(Och nej, jag böjer inte fötterna, skorna är böjda sådär.)
Jo, det är de De är framförallt snudd på omöjliga att gå i, men det är inte heller tanken (och inte blir det bättre av att de en storlek mindre än mina vanliga skor heller...). På klätterväggar är de jättebra. Det är lättare att få fäste på små grepp texMen är de inte sjukt jobbiga att ha på sig om de är böjda så där?
Jag har varit på marknad och gjort många fina fynd, men det bästa var denna kappan . Stövlarna köpte jag också.
Wow!!! Snacka om att den ser helt fantastisk ut på dig
Jäklar så snygg den var på dig!Jag har varit på marknad och gjort många fina fynd, men det bästa var denna kappan . Stövlarna köpte jag också.
Jäklar så snygg den var på dig!
Beställt ny vinterjacka då dragkedjan på min gamla är trasig. Jag skulle behöva beställa skor också, någon som vet om Sorel, Merrell, Muckboot eller Icebug passar breda fötter? Jag kan inte ha tex Ecco eller Ilse Jacobsen, dom är för smala.
Annars får det bli rid/stallskor från Mountainhorse eller nåt.
Eller har någon tips på märken som passar breda fötter, vattentäta och varma att ha i vinter (ner mot -30 här).
Visa bifogad fil 36842
Från sportamore.
Nice! Jag tror dock i mitt fall så gör de brösten så mycket större att kläderna hänger över kulmagen, jag klagar inte heller Men jag kanske har fått lite bättre hållning också .. har dock inte tänkt på det, så det märks väl inte så mycket.@Asko: En bra BH gör att kläderna i allmänhet sitter bättre. För mig (trots liten byst) ger BH bättre hållning vilket jag verkligen behöver.
Nice! Jag tror dock i mitt fall så gör de brösten så mycket större att kläderna hänger över kulmagen, jag klagar inte heller Men jag kanske har fått lite bättre hållning också .. har dock inte tänkt på det, så det märks väl inte så mycket.
Ariat har skor för alla fötter. Jag har också breda fötter (i damstorlekar i vanliga skor får jag oftast gå upp en storlek). Men Ariat har fodrade om man så skulle vilja det. Håller en halv evighet och slits snyggt. Dyra dock, men särskild sula som sköna att gå i länge.Beställt ny vinterjacka då dragkedjan på min gamla är trasig. Jag skulle behöva beställa skor också, någon som vet om Sorel, Merrell, Muckboot eller Icebug passar breda fötter? Jag kan inte ha tex Ecco eller Ilse Jacobsen, dom är för smala.
Annars får det bli rid/stallskor från Mountainhorse eller nåt.
Eller har någon tips på märken som passar breda fötter, vattentäta och varma att ha i vinter (ner mot -30 här).
Visa bifogad fil 36842
Från sportamore.