Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Det var lite dags... :D
 

Bifogade filer

  • 20190921_181818.jpg
    20190921_181818.jpg
    171,5 KB · Visningar: 327
Köpte en ny iPhone också, köpte dock inte nån ny modell utan det blev en 8plus igen. Tycker skillnaden är för liten och va nöjd med den förra, det vackra barnet dödade den tyvärr så jag va tvungen. Bästa med köpet är dock att maken betalade :D :heart

Jag måste också köpa en ny mobil. Att den överlevt i tre år är ett mirakel givet åtminstone tre bad, flertalet fall (varav ett där den studsade ner för en stentrappa...), den har glömts ute i både sol och kyla och använts enormt mycket. Nu har den dock börjat tappa lite, batteritiden är verkligen inte vad den en gång var, kameran strular, jag kan bara prata i telefon med handsfree och en del andra grejer.

Det är ju dock så inihelvete dyrt med en ny telefon... Jag har just beställt nya glasögon och om fem veckor flyttar vi med allt vad det innebär, och det är ju inte alltför långt kvar till jul. Fyller år i oktober, kanske man kan rättfärdiga det med att maken får sponsra både som födelsedagspresent och julklapp (det blir dock bara en bokföringsteknisk åtgärd eftersom vi har gemensam ekonomi :p ). Dessa i-landsproblem...
 
Jag måste också köpa en ny mobil. Att den överlevt i tre år är ett mirakel givet åtminstone tre bad, flertalet fall (varav ett där den studsade ner för en stentrappa...), den har glömts ute i både sol och kyla och använts enormt mycket. Nu har den dock börjat tappa lite, batteritiden är verkligen inte vad den en gång var, kameran strular, jag kan bara prata i telefon med handsfree och en del andra grejer.

Det är ju dock så inihelvete dyrt med en ny telefon... Jag har just beställt nya glasögon och om fem veckor flyttar vi med allt vad det innebär, och det är ju inte alltför långt kvar till jul. Fyller år i oktober, kanske man kan rättfärdiga det med att maken får sponsra både som födelsedagspresent och julklapp (det blir dock bara en bokföringsteknisk åtgärd eftersom vi har gemensam ekonomi :p ). Dessa i-landsproblem...

Och fem minuter senare... :crazy:

apple-iphone-11-pro-max-64gb-space-grey(1009964)_1_Normal_Extra.jpg
 
Jag måste också köpa en ny mobil. Att den överlevt i tre år är ett mirakel givet åtminstone tre bad, flertalet fall (varav ett där den studsade ner för en stentrappa...), den har glömts ute i både sol och kyla och använts enormt mycket. Nu har den dock börjat tappa lite, batteritiden är verkligen inte vad den en gång var, kameran strular, jag kan bara prata i telefon med handsfree och en del andra grejer.

Det är ju dock så inihelvete dyrt med en ny telefon... Jag har just beställt nya glasögon och om fem veckor flyttar vi med allt vad det innebär, och det är ju inte alltför långt kvar till jul. Fyller år i oktober, kanske man kan rättfärdiga det med att maken får sponsra både som födelsedagspresent och julklapp (det blir dock bara en bokföringsteknisk åtgärd eftersom vi har gemensam ekonomi :p ). Dessa i-landsproblem...
Min har också fått bada, åka ner för trappor, blivit slängd i ilskeutbrott av tvååring mm mm. Kunde bara använda högtalaren eller i bilens handsfree annars hörde jag noll i telefonen. Maken va så innerligt trött på att jag sa -va?!! Hela tiden så idag fick han nog. Vi har delvis gemensam ekonomi men detta köp blev hans ”nöje”. Men å andra sidan, att få höra min vackra stämma är ju lätt värt ett antal tusen :D :rofl: :heart
 
Idag har jag shoppat ett par hörlurar! Det började bli lite väl glappigt med mina gamla, och dessutom fastnar de i precis allt när jag jobbar om jag inte är försiktig. Två av favoritkollegorna har hörlurar i liknande stil som de jag köpte nu och de är toknöjda, så ja, med lite tur blir även jag nöjd.
jbl-t205-bt-black(1004259)_1_Normal_Large-2.webp
 
Idag kostade jag på mig nya underkläder :).

Det fanns bara en bh i den modellen på rea och det var min strlk. Plus att det kommit ny färg i "min" trosmodell som jag föll för direkt (brukar hålla utkik) och de matchade dessutom bh:n (den är mörkblå, ser ev svart ut på bilden), det kändes som ett tecken! :)
 

Bifogade filer

  • 20190923_222849.jpg
    20190923_222849.jpg
    397,9 KB · Visningar: 258
Idag kostade jag på mig nya underkläder :).

Det fanns bara en bh i den modellen på rea och det var min strlk. Plus att det kommit ny färg i "min" trosmodell som jag föll för direkt (brukar hålla utkik) och de matchade dessutom bh:n (den är mörkblå, ser ev svart ut på bilden), det kändes som ett tecken! :)
Jag såg de där trosorna och köpte tre ungefär likadana jag också! :D:up: Så sköna!
 
Ska kika om jag hittar den, måste erkänna att jag är lite sugen på deras cowboyboots, har aldrig gillat den stilen förut men dom var ju så snygga :D
Ha ha! Läste detta igår. Idag beställde jag ett par cowboyboots... Har heller aldrig känt att jag behöver detta, men nu plötsligt... :rofl: Har också breda fötter (eller breda och breda, mer en annan form på tårna :cautious:), och normalt bor jag i Keen-sandaler, men det funkar ju inte hela året.
Dessa chansade jag på:
1569309372797.jpeg
 
Köpt/beställt en iPhone 11 PRO Max. Men den kommer ju aldrig? Noll tålamod! Tog fel färg också, lyckas alltid ta antingen fel färg eller modell varenda gång jag förbeställer en ny iPhone..
 
Jag har äntligen lyckats köpa mig en ny bikini! Jag har behövt göra det hela sommaren men aldrig kommit till skott, men när jag nu åker på semester imorgon bitti blev det lite kris. Det var ta mig tusan inte lätt att hitta sådant i butikerna såhär års, men jag lyckades till slut och fick den dessutom för 75 kr istället för 250 :D

bk.jpg


Visst är den fiiin?! :love:
 
Idag har jag shoppat ett par hörlurar! Det började bli lite väl glappigt med mina gamla, och dessutom fastnar de i precis allt när jag jobbar om jag inte är försiktig. Två av favoritkollegorna har hörlurar i liknande stil som de jag köpte nu och de är toknöjda, så ja, med lite tur blir även jag nöjd.
jbl-t205-bt-black(1004259)_1_Normal_Large-2.webp

Jag har likadan modell och är supernöjd :)
Springer med dom och de sitter som gjutet!
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 774
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 890
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 742
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 962
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp