jag fick hemkatalogen igår och började fundera lite grann. När jag nu varit ute på buke mkt och pratat mkt o delat med sig av mina egna åsikter likväl som att ha tagit del av andras så ha rjag verkkkigen börjat haja till när jag ser bilder...
Det är bett som sticker ut flera km ur mungipan (jag överdriver, jag vet) och nosgrimmor som sitter fel (har sett en remontgrimma knäppt som en engelsk), sadlar som inte ser ut som de ska osv...
Nu pratar jag inte bara om H**ks utan om såna här bilder i allmänhet (från olika företag alltså). Visst för att man som hästägare har ett visst ansvar för att försöka ta reda på hur saker och ting ska vara men kan det inte vara så att man i sin oskuldsfulla okunskap tror att det ska se ut som det gör på bilderna?
Jag vet att det inte är upp till H**ks, B****s eller nåt annat företag att visa bilder med exakt rätt utpassad utrustning, de vill ju bara göra reklam för sin produkt. Men vi ska ju trots allt beställa bett, sadlar, träns osv från dem och då hoppas man ju att det inte är samma person som provat ut det bettet till den hästen på bilden som skickar hem en sadel till mig...
Sorry, jag kom lite OT och jag bara babblar på helt lummigt... Hoppas att iaf någon förstår mina tankegångar iaf...
//Lillan