Nyår och hemligt gravid

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nyår och hemligt gravid

Jamen har du inga syskon, föräldrar, kompisar som du ev ska hämta då? Om det inte får skjuts vill säga... Vilket de kanske upptäcker framåt tre på natten... ;)
 
Sv: Nyår och hemligt gravid

Ett alternativ till "penicillinet" kan ju vara att du fått "magkatarr" - då ska man ju undvika alkohol (funkar inte om du dricker en massa kaffe eller ska äta starkt kryddad, salt eller väldigt fet mat för det ska man ju också undvika). Lycka till med graviditeten! ;)
 
Sv: Nyår och hemligt gravid

I min bekantskapskrets betyder det "nej tack, jag är gravid".....

För att svara trådskaparen; jag hade exakt det problemet när jag var nygravid och åkte på konferens med jobbet..... det blev många drinkar i blomkrukorna b.la...
Du kan även köpa alkoholfritt vin på Systemet som du kan hälla i en vanlig vinflaska, samt köra Campariliknande färdigblandad drink, knallröd som jag glömt namnet på, som är jättegod. Drack jag hela min graviditet.

Grattis och lycka till! (Hoppas jag snart kan få samma problem ;) )
 
Sv: Nyår och hemligt gravid

Om ni har middag hemma hos er så ska det inte vara så svårt att smyga med drickat då är det ju enkelt att hälla upp alkoholfritt till en själv.

Ska ni dricka drinkar så kan du ta juice och hälla i någon dricka som en "drink" ge samma till gästerna men med en skvätt aklohol i. Sådana drinkar dricker jag hela tiden då jag oftast har ätit mina smärtstillande och dom får inte blandas med alkohol.

Lycka till

Anneli
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 423
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Hej här kommer en liten berättelse I december kom jag på vad jag ville plugga till på Högskolan. Jag är 25 år gammal och de flesta av...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 852
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära...
2
Svar
32
· Visningar
8 863
Senast: lilstar
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 057
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp