Bukefalos 28 år!

Nyårsraketer?

Sv: Nyårsraketer?

*kl*

Stoolt matte här! :love:
Hade gäster över också så jag var lite orolig men lilla Alice är dyyr just nu (gästerna ville ta med henne hem också, men det fick de inte :devil:). Hon har utvecklats socialt sett enormt på kort tid och lät ikväll gästerna klappa och mysa med henne, kunde t.o.m ligga och vila/sova/slappna av på sin plats nära oss. Annars med fyrverkerierna var hon fantastisk också, när det var väldigt höga smällar och många som värst och alla höll på gå omkring så gick hon undan lite. Men annars höll hon sig framme fortfarande, och jag kunde t.o.m hålla henne en stund stående i fönstret - inte ett dugg intresserad.

Såå duktig :love:
 
Senast ändrad:
Sv: Nyårsraketer?

*knapplån*

Min ena var lite skeptisk sen förra året, han satt högst upp i klösträdet och kollade ut, han såg nog bra därifrån också. :)
Den lilla som vanligtvis är lättskrämd av sig satt i sovrumsfönstret och tittade. :love:
 
Sv: Nyårsraketer?

Min katt är fd stallkatt, 11 år gammal. Har upplevt smällare men på lite mer avstånd än nu. Han var låg vid 23-24 tiden och när det var som värst hade han lagt sig på sidan, lite i chock. På natten sedan låg han i mig. Han låg så nära. Så ja, lite påverkad var han nog allt.
Men tyckte han klarade det hyfsat bra!
 
Sv: Nyårsraketer?

*kl*

Så här skärrad var Bellis.... :D

1511177_10152484033467542_436223460_n.jpg
 
Sv: Nyårsraketer?

Jag vet inte vad mina katter pysslade med runt tolvslaget, tre av dem låg inne och sov nånstans, den fjärde hade husse råkat stänga in i stallet, honom (katten) saknade jag när jag sk ulle lägga mig och letade som en galning, tillslut så kom husse på att han kanske hade blivit kvar i stallet. Katten var inte ens sur när jag hämtade honom, så han hade nog legat och sovit nånstans i nån av boxarna
 
Sv: Nyårsraketer?

Alla katter har olika personligheter. Jag har själv inte katt men har vänner vars katter blir livrädda och springer runt i hela lägenheten och välter saker när fyrverkerierna börjar panga på 12-slaget
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 259
Senast: Migo
·
  • Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 350
Senast: miumiu
·
  • Låst
Kropp & Själ Tänkte att jag börjar med att dra lite snabb bakgrundsfakta för att göra dagens situation tydligare: Är rent allmänt väldigt smärttålig...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
21 215
Senast: LenaH
·
Övr. Hund Natten till igår fick min älskade BC-tik Nell en hjärnblödning. De neurologiska skadorna var alltför allvarliga för att det skulle vara...
Svar
18
· Visningar
1 048
Senast: Killaloe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp