Nytt körkort

Inser att jag inte kommer kunna ta hos dem igen. Vet inte hur många försök jag behövde innan det blev en bild som accepterades.
Men man får nog ändå ta till den accepteras. Konstigt vore väl annars. Det är nog mest att de inte vill ta mer än 3 accepterade bilder innan den tycker att det räcker :)
 
Smart, ska göra det istället, ligger såpass nära oss så jag kan promenera dit. Har de någon begränsning i hur många gånger man får ta om? 😆😇

Jag var där borta sist jag fixade körkort. Fick ta om flera gånger, tror inte det var bara tre.
/har aldrig varit så nöjd med någon passbild/körkortsbild som den nuvarande 😁👌
 
Jag var där borta sist jag fixade körkort. Fick ta om flera gånger, tror inte det var bara tre.
/har aldrig varit så nöjd med någon passbild/körkortsbild som den nuvarande 😁👌

Betalade du i förskott för körkortet? Eller fick du kortet först och faktura sen?
 
Tyvärr inte. Jag tog kort i höstas och tyvärr så fick man inte ta om mer än tre gånger :cautious:. Jag fick inte ens välja VILKEN av de tre bilderna jag ville ha, utan den tog bara den sista automatiskt :laugh:.

Hälsningar
Hon som är nöjd över att byta efternamn under 2020 så jag får ta om bilden :D
Tricket är alltså att byta efternamn tillräckligt många gånger tills en lyckas ta en bild en ser ok ut på? Och sen stoppa huvudet i sanden och låtsas som att det aldrig kommer gå ut? :rofl: :cool:

;)
 
Vill bara tala om att jag blev så jävla snygg på mitt nya körkort så jag är apnöjd haha, helt seriös. Gick hem från trafikkontoret och såg ut såhär hela vägen -> 😁

Var lite obekvämt stå där och posa järnet när andra stod och fotade sig bredvid, var ju bara en liten vägg mellan wtf? När jag tog körkortet för 11 år sen var det egna bås. Men bra blev det 😂

Man fick för övrigt ta hur många bilder man ville men jag naila det på första 🙈
 
Vill bara tala om att jag blev så jävla snygg på mitt nya körkort så jag är apnöjd haha, helt seriös. Gick hem från trafikkontoret och såg ut såhär hela vägen -> 😁

Var lite obekvämt stå där och posa järnet när andra stod och fotade sig bredvid, var ju bara en liten vägg mellan wtf? När jag tog körkortet för 11 år sen var det egna bås. Men bra blev det 😂

Man fick för övrigt ta hur många bilder man ville men jag naila det på första 🙈
Haha, måste varit kul att se! Jag är en typisk "fota och gå"-person. Pallar inte stå hur länge som helst och fixa för ett kort jag ska förvara i plånboken :p samma sak med passerkort om man har såna. I värsta fall kan man vända dem bak-och-fram i korthållaren (beror iofs lite på vilken roll man har på sitt jobb/hur "känd" man är om man får göra såna fulingar) 🤣
 
Kan man få ut sitt foto från transportstyrelsen? Mot betalning då såklart. Blev så nöjd med min bild så hade velat ha den som profilbild till vårt intranät på jobbet 😂
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Mitt körkort har gått ut idag och jag skickade in handlingar för nytt körkort i januari men missade att registrera inbetalningen. När...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 601
Senast: Zpunk
·
Hemmet Jag har en surdeg (råg) i kylen som matas varje vecka för ett bröd jag regelbundet bakar. Nu behöver jag 350 g surdeg för ett annat bröd...
Svar
11
· Visningar
555
Senast: manda
·
Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 232
Senast: hollypolly
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
732

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp