Bukefalos 28 år!

Nytt läder till hacket

Plantan

Trådstartare
Var kan man få tag på billiga nosdelar till ett gammalt hackanore?

Nån som har tips på hur man kan knåpa ihop dem själv?
 
Det beror väl på vad du menar med billigt, många butiker har väl nosdel och curbstraps för några hundralappar. Annars kan du ju kolla efter begagnat? 😊
 
Det beror väl på vad du menar med billigt, många butiker har väl nosdel och curbstraps för några hundralappar. Annars kan du ju kolla efter begagnat? 😊
Tack för svar,
Curbstraps finns det att många att få tag på, men nosdelar är det värre med. De jag hittat har kostat mer, än hela hacket inkl nosplatta och curbstrap, tex Hööks för 399 kr. Har kikat letat efter begagnade hack. Just nu lutar det åt att jag gör egna, det är ju inga märkvärdiga saker egentligen.
:)
 
Tack för svar,
Curbstraps finns det att många att få tag på, men nosdelar är det värre med. De jag hittat har kostat mer, än hela hacket inkl nosplatta och curbstrap, tex Hööks för 399 kr. Har kikat letat efter begagnade hack. Just nu lutar det åt att jag gör egna, det är ju inga märkvärdiga saker egentligen.
:)

Taur har 🙂
 
Hej Oknytt!
Tack för svar och tack för att du letat fram det till mig!
Jo, jag har sett Taurs nosdelar och CS's. Tillsammans ligger de från 400 och uppåt. Ett helt hackamore på tex Hööks kostar 400 de med alla delarna. Då vet jag inget om kvalitet hos Taur, men de är deras enklaste så det är kanske samma som Hööks?
🙂
 

Liknande trådar

Utrustning Nu i UF tider så kollar jag och några vänner runt med idéen att börja tillverka framförallt läderprodukter och vi är intresserade av vad...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 587
Senast: Acer
·
Utrustning Hallå, Nån som har bettlöst träns, med repnosgrimma? Jag skulle behöva ha måtten för en stor häst, st. Full. 1. Längden på nosdelen...
Svar
0
· Visningar
373
Senast: Plantan
·
Utrustning Bröstan på min sele var med om en liten olycka och behöver sys ihop igen (och ersätta lite läder) men jag känner att jag inte skulle...
Svar
1
· Visningar
357
Senast: yamyam
·
Utrustning Är det någon som lagat utetäcke med gott resultat? Hur? Har för några v sedan köpt nytt täcke till häst. Valde att betala lite mer än...
Svar
19
· Visningar
1 252
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp