JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Nytt pris till hästföretagare
Moderator
Hästnyheter
För första gången får Sverige en hästföretagarstrategi. Målet är att öka lönsamheten och konkurrenskraften för landets hästföretagare...
Hästnyheter
På torsdag drar Sweden International Horse Show igång på Friends Arena i Stockholm. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Redan tidigt i morse var det kö utanför Scandinavium i Göteborg inför lördagens första klass. Under dagen dominerade unga hästar och...
Relationer
Varning för vääääldigt långt inlägg!
Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2
3
4
Valp 2025
Övr. Hund Jag vet tyvärr flera som inte tänker så som jag och ni med säkerhet och som pikat mig när jag haft Alvin och Milou , bara Milou och nu...
Lillefrun
Alldeles nyss
Svar: 838
Visningar: 59 458
Hund
Husky från USA, tips och råd m.m
Övr. Hund Min gamla veterinär hade väldigt gott om skräckistorier om skadade huskies som haft tråkigt/separationsångest och skadat både sig själva...
Migo
Alldeles nyss
Svar: 3
Visningar: 115
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Jadu. Jag fattar inte... Och inte ens ekonomiskt tänkte säljaren (vilket idioter ändå brukar lyckas göra). Den här kampfisken var till...
Red_Chili
56 minuter sedan
Svar: 1 369
Visningar: 40 629
Djur
Ringorm utan kli? Något annat?
Hästvård När min häst hade ringorm kliade han sig inte, det gjorde inte hans hagkompis heller.
parellikusken
8 minuter sedan
Svar: 1
Visningar: 23
Vård
Bildtråd
Gnägg Under dagens långpromenad mötte vi en kvinna som hade en hund av samma ras som mig, så vi stod och pratade lite. Sen utbrast hon ”det...
Emuliiaa
11 minuter sedan
Stärka 3 åring
Träning En 3-årig rätt ohanterad ponny är väl väldigt mycket enklare än en 3-årig rätt ohanterad häst på 170cm? Storleken har betydelse 😉 vi har...
Emuliiaa
14 minuter sedan