• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare mizz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 135
  • Visningar Visningar 7 481
Sv: Nytt rum

Efter många om och men kom jag på att länken jag fått innan denna ocg det var exakt samma rum. :mad: Lura mig så. Trodde jag hade mig en goding till.

Sorry

mizz skrev:
Försöker ju desperat att få fast myntet på lampan, har ju brännblåsor på fingrarna. :mad:

Hmmmm rätt mynt görs till en nyckel i låset till lådan (om jag mins rätt)och sedan när den är i "nyckelform", så håller man den mot lampan, för att få den att stela och Därefter kan man låsa upp lådan..

Rätt mynt, då gäller det att bli av med det jag har. För jag får inte plocka upp ett nytt mynt för jag har redan ett står det.

Ge det myntet till låssmeden genom att skjuta det under dörren. Gör så tills du hittar rätt mynt!

Men panik! Har öppnat garderoben och fått ett batteri, galgen och telfonen, satt den i basenheten. Hur ringer man?
Hur får man loss tv-knapparna?

jag tryckte däruppe där dropparna kommer tryckte altså när droppen kom....
hur f**n ringer man??? o knapparna på tv????

varför kommer inte den lilla kistan upp jag har ju klarat av låset.....

nej nu gick den upp ...

Senast ändrad:

Hahah nej ;)
Tackar, ska prova det då :)

Fan vad sämst jag är på det här då, har luren markerad o har tryckt hur mkt som helst på tv´n men den funkar ju ändå inte! :p

Senast ändrad:

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 263
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
987
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 025
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag har en Samsung A53 som för ett par veckor sedan ungefär tappade förmågan att klistra in text. Jag kan, till exempel, kopiera en länk...
Svar
7
· Visningar
275
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Fjärilar!
  • Dalmatiner