Rustas lyxigaste och ett rejält ljusnät så har du disneykänslan.
![]()
Den köpte vi, GRYM!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rustas lyxigaste och ett rejält ljusnät så har du disneykänslan.
![]()
Tja. Tänker att om man som @kamomillo har granen i drygt 20 jular så blir det typ 150:-/jul.2999 kr för en konstgran?!
![]()
Äsch det är bara fyra delar. Och dom går inte att sätta ihop fel.
Sen viker en isär grenarna så dom blir yviga, täta o fina.
Tack för alla svar!
Kan man beställa från Rusta?
Annars kan jag säkert be någon "langa" men alla som åker till civiliserade trakter brukar ha bilen full...
Förresten, vad kostade Rustas variant?
Jag hittar inte några prisuppgifter
Eller är jag ovanligt dålig på att leta
* Jenny *
Varför vill man ha en slim? Den såg ju alldeles ledsen ut...Nepp, går ej att beställa. Jag vet inte när jag ska upp men om det blir innan jul kan jag forsla en till Dorotea iafGullar jag med särbon kanske han tycker en utflykt till Vilhelmina är en bra idé också
Edit: Här är alla Rustas granar https://www.rusta.com/se/jul/julgranar/julgranar/
Varför vill man ha en slim? Den såg ju alldeles ledsen ut...![]()
Tack för alla svar!
Kan man beställa från Rusta?
Annars kan jag säkert be någon "langa" men alla som åker till civiliserade trakter brukar ha bilen full...
Förresten, vad kostade Rustas variant?
Jag hittar inte några prisuppgifter
Eller är jag ovanligt dålig på att leta
* Jenny *
Vi har en 30 cm hög neonrosa granJa, den var faktiskt enormt deppigHar man trångt tycker jag det är bättre att man tar en vanlig fast lägre i så fall.
Vi har en 30 cm hög neonrosa gran![]()
Jag villhöver den turkosa. Den hade passat perfekt i min lila bunkerJag funderade på den lila till särbon. Han gillar lila![]()
När vi hade småbarn och knasiga katter hade jag krok i taket med ett snöre att säkra granen med. Granen hängde inte kroken, bara en extra säkring så den inte kunde välta.Och just det, vi köpte lösa ”gammaldags” ljus till som tänds med fjärrkontroll, jättefina! Tror vi köpte 3 paket och vi ska köpa 3 till i år, lite drygt med ett batteri i varje ljusmen vete katten (
) om man vågar ha ett helt nät just med tanke på katten! Han for upp i granen förra året redan
(Ja, jag är en sån där galning som lägger 2 timmar på att pynta granen med största precision och bävar inför att låta barnen vara med i framtiden)
1299 kr, jag hade inte tagit hem en äkta som såg ut så här om den var gratis
![]()
Den kostar 899krSååå värt, tjejen bakom oss som köpte en mindre gran sa till sin kille lite halvhögt - ”Åhh hon fick den stora granen”
Helt underbar kommentar!
Bästa sambon och bästa granen, vilken tur jag har!![]()
Fick och fick. Var hon inte nöjd kunde hon ju själv köpt vilken gran hon ville![]()
Hennes sambo kanske stod för ekonomin och tyckte det räckte med en mindre eller så hade dom ingen plats för den ÄR stor, reflekterade bara över den roliga kommentaren![]()
Då tycker vi väldigt olika. Jag tycker bara att det var tramsigt.