Bukefalos 28 år!

Oanträffbar Försäkringskassa?

Kan man inte lämna meddelande i ärenden via Min Sida eller så?

Nu har jag inte haft kontakt med FK sen 2003 visade det sig när jag var inne för att ändra uppgifter (ska ansöka om återbet av karensdag)
Jag har letat men inte hittat var man kan lämna ett meddelande.

@Magiana

Under fliken Kontakta Försäkringskassan finns det skicka allmäna frågor.

Prova skicka ett mail där och be att få komma i kontakt med handläggare.
Jag hittar inget om allmänna frågor på https://www.forsakringskassan.se/wps/myportal/kontakt
 
@Magiana - testa att maila? Om du har namnet på handläggaren är det ju enkelt att lista ut mailadresen.

Jag kan tänka att det är rätt rörigt på den myndigheten nu. Utsatta för överbelasningsattacker plus att anstormningen av ärenden - det kan inte vara något önskeläge. Deras IT jobbar nog dygnet runt.
Jag får prova.
 
Jag vet att transportstyrelsen hade it problem idag så det kan ha varit något sådant.

Jag skulle ringa växeln på måndag om jag inte fick tag på min handläggare och be att bli kopplad till någon i samma team.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 775
Senast: Lhas
·
IT & mobiler Min inneboende har något problem med sin telefon. Det är flera som inte kan ringa till telefonen eller skicka sms. När jag har försökt...
Svar
5
· Visningar
842
Senast: Magiana
·
Hemmet Vi köpte huset i Augusti 2014,och sista oktober samma år var överlåtelse dagen. Enligt annonsen och köparen körde han pellets på...
Svar
9
· Visningar
1 750
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
23 341
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp