Objektiv till 400D

ZanMiguel

Trådstartare
Jag har precis fått mig en canon eos 400D:love:
Men objektivet som är med är ju inte super bra.. Men det duger en så länge när jag lär mig kameran.
Men jag funderar på vad man ska satsa på att ha för objektiv sen?
Jag vill fota hästarna mina så en del action bilder.
Men även fina vanliga bilder.
Jag funderar på något med bra zoom.. Eller äsch.. Jag vet inte.
Hjälp mig:D

Sv: Objektiv till 400D

Jag har en canon 350D och förut så hade jag lånat ett 70-300mm objektiv och nu kommer jag köpa det kika in på min hemsida http://www.victoria-f.webb.se (hoppas man får länka) så kan du se där, alla bilder i albumet fria hästar är tagna med det objektivet, ska på tävlingar i helgen så då kommer jag fota med det också :) ett bra objektiv med bildstabilisator och USM. Kostar ca 5600 på cyberphoto :)

Det bästa är ju om du går in i en fotobutik och får prova lite olika objektiv och på så sätt få fram känslan bäst.
Så hade jag gjort i a f, om jag hade varit osäker på vad det är jag är ute efter.

Tack så mycket! Ska genast kika lite

malumbub- Kan man göra det?:p
Det skulle ju vara jätte bra så man får se hur objektiven uppför sig:D

Om du inte får göra det, hur skall du då veta om du vill köpa det?
En seriös handlare låter dig testa, minst i butiken.

Liknande trådar

Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom... 2
Svar
21
· Visningar
3 951
Senast: geting
·
IT & mobiler Jag ska köpa mig ny kamerahus och nytt teleobjektiv till mig själv i födelsedagspresent. Hur skulle ni tänka: Befintligt kamerahus: typ... 2
Svar
25
· Visningar
2 158
Senast: Rialavargen
·
O
IT & mobiler Det är en Canon Eos 1000D, min trotjänare sedan flera år. Men i lördags gav han upp, han vägrar fota AF. MF fotar den gärna med men där...
Svar
3
· Visningar
596
Senast: Cheeserica
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är... 2 3
Svar
50
· Visningar
10 281
Senast: AlmostEasy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka