Öbs sadelgjord för 199 = Hööks nya Equiguard gjord 389 - ev resår?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare diny
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 855
D

diny

Tittade på nyheterna på Hööks hemsida och tycker den nya dressyrgjorden ser lika ut som den ÖB har (dock osäker om den på ÖB hade resår). Har för mig att ÖBs fanns i både dressyr och vanlig.

Någon som sett både Hööks och ÖBs gjordar?

Sv: Öbs sadelgjord för 199 = Hööks nya Equiguard gjord 389 - ev resår?

väldigt varierande kvalité på öb's i alla fall hemma kändes den mjuk men vart på ett öb i gbg idag och den hade himla trist läder. Dock har jag inte en susning hurvida de är samma eller inte :D

Sv: Öbs sadelgjord för 199 = Hööks nya Equiguard gjord 389 - ev resår?

Menar de med sympatex eller vad de i syntet heter. Kände oxå på de i läder och kommer inte ihåg vilket det var men de i ena färgen var mjuk medans de i andra färgen var hårda.

Liknande trådar

Utrustning För ca 2 veckor sedan hade ägaren till hästen (jag är medryttare) ute en hästfysioterapeut/sadelutprovare som behandlade och kollade de... 2
Svar
35
· Visningar
6 328
Senast: Lavinia
·
Hästvård Min åring har en ganska problematisk strålröta i alla fyra hovar och eftersom jag inte är bekant med strålröta under mina 20år som... 2
Svar
29
· Visningar
9 379
Senast: skuggi
·
  • Låst
Tjatter Middagen är i full gång, alla pratar, skrattar och har trevligt. Speciellt @Monstermom trivs med livet. Äntligen hemma från skogarna... 65 66 67
Svar
1 326
· Visningar
53 263
Hästvård Varning för sjukt långt inlägg!! Håller på och ältar.. Har varit på återbesök hos vet idag och hästen är fortfarande halt. Jag...
Svar
19
· Visningar
5 572

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Vilken ras passar mig?
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka