Och vi har TR för att?!

quigley

Trådstartare
Jag tror jag håller på att bli galen på riktigt. På alla tävlingar jag varit hittills i år har starttiderna ändrats efter 20.00 dagen före start. I TR finns tydligt angivet när definitiva listor ska finnas. Varför följer inte klubbarna detta? Varför har klubbarna inga länkar till rätt startlistor på sina hemsidor utan bara till preliminära?

Vill klubbarna att man ska komma på fel tid eller vad är grejen?

Bara jag som märkt detta, eller någon annan som fått sina starttider ändrade 2300 dagen före start?
 
Sv: Och vi har TR för att?!

Nej, jag har inte heller stött på det, däremot sena starlistor och ryttarmeddelanden.
 
Sv: Och vi har TR för att?!

Jag tror jag håller på att bli galen på riktigt. På alla tävlingar jag varit hittills i år har starttiderna ändrats efter 20.00 dagen före start. I TR finns tydligt angivet när definitiva listor ska finnas.

Definitiv startlista ska finnas tillgänglig senast kl 20.00 för dagens första klass, vad gäller de andra klasserna under dagen så kan de ändras till 2 timmar före start.
 

Liknande trådar

Mat Tidigare år har vi inte tänkt så mycket på matbudget, men i år har vi gjort det för att ha råd med annat vi gärna vill ha råd med...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 865
Senast: astronaut
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 127
Senast: Cambrie
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 976
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 979
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp