Bukefalos 28 år!

Önnegården's IPO-träningsplan? Almunge

Swat

Trådstartare
Tänkte höra om någon här råkar veta något om en IPO-träningsplan (med skul) som ligger längs väg 273 mellan - grovt räknat - Almunge och väg 77?

Den ligger alldeles intill vägen och på en byggnad som ligger med gaveln ut emot vägen står det "Önnegården's kennel" - eller något liknande.

Har hittills inte sett någon tränar där, så jag har inte kunnat stanna och fråga vem/vilka som tränar på just den planen...

Sökte även efter en hemsida men hittade endast en vääääldigt gammal sådan...

Någon som vet något?

/Swat
 
Sv: Önnegården's IPO-träningsplan? Almunge

Har hittills inte sett någon tränar där, så jag har inte kunnat stanna och fråga vem/vilka som tränar på just den planen...

Sökte även efter en hemsida men hittade endast en vääääldigt gammal sådan...

Någon som vet något?

/Swat

På den gamla hemsidan står det ju: Om du har några frågor så får du gärna kontakta oss

Så varför inte göra just det?
Du lär ju få ett säkert svar i alla fall ;)
 
Sv: Önnegården's IPO-träningsplan? Almunge

Självklart kan jag göra det! :)

Var bara nyfiken på om någon visste vem/vilka som tränar där!
Hundvärlden är ju så extremt liten att ofta finns det någon som känner någon...

/swat
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok En sak som jag var rädd för innan jag skilde mig var att det skulle vara plågsamt att vara ensam och att jag skulle “längta ihjäl mig”...
Svar
18
· Visningar
1 897
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 230
Senast: cassiopeja
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
11 827
Senast: Mirre
·
Träning Jag skulle behöva goda råd från erfarna människor om hur jag ska jobba med min "det där lövet kommer döda mig"-häst, som just nu bara är...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 590
Senast: Caterpillargirl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp