Bukefalos 28 år!

Örebroträff?

Sv: Örebroträff?

Och en gång till blir den lyft, var är resten av hundörebroarna??
 
Sv: Örebroträff?

Inga som vill träffas och träna eller promenera och ha en trevlig dag i vårvärmen.

sista gången jag lyfter tråden
 
Sv: Örebroträff?

Det verkar inte som bättre, tråkigt........ Jag är fortfarande intresserad iallafall :)
 
Sv: Örebroträff?

Äsch ni får väl vänta tills jag har skaffat en valpis och flyttat lite närmare ;) :p

Skämt åsido, hoppas ni får ihop ett gäng ( så kanske jag hakar på i framtiden )
 
Sv: Örebroträff?

Jag ska ner till Uppsala i morgon och stannar tills tisdagkväll, ska till örebro och hälsa på kusiner när jag ändå är där nere, så blir det någon träning så kommer gärna jag också om jag får, kan jag slå 2 flugor i en smäll :D
Jag är ju inte "Örebroare" men Norrlänning duger väl ändå? :crazy:
 
Sv: Örebroträff?

jag skulle tycka det var kul, sen om min hund uppskattar hundsällskap, det vet jag inte... men promenad tycker han ju om ^^
 
Sv: Örebroträff?

Jag ska ner till Uppsala i morgon och stannar tills tisdagkväll, ska till örebro och hälsa på kusiner när jag ändå är där nere, så blir det någon träning så kommer gärna jag också om jag får, kan jag slå 2 flugor i en smäll :D
Jag är ju inte "Örebroare" men Norrlänning duger väl ändå? :crazy:

givetvis får du vara med!
 
Sv: Örebroträff?

Nej, skulle aldrig komma på tanken :p ( ni pratar så gnälligt )

Men jag kommer iaf närmare så en dagstur till Örebro kan jag tänka mig ;)
 
Senast ändrad:
Sv: Örebroträff?

Nej, skulle aldrig komma på tanken :p ( ni pratar så gnälligt )

Men jag kommer iaf närmare så en dagstur till Örebro kan jag tänka mig ;)

INTE jag!!! :cool:

jag är infödd värmlänning o kommer aldrig gnälla som dessa närkingar gör. Sen är jag ju så ofta jag bara kan i Värmland så det aldrig kommer o ske.
 
Sv: Örebroträff?

Och jag pratar öschöttska jag, så här är det inge gnäll heller :D
 
Sv: Örebroträff?

Så då pratar du som värmländska ( hihi ) ja lite bättre är det ju ..

Ska väl knappast säga något, sambon pratar bred väschöttska
( härmar nevins stavning ), ibland blir det bara för mycket och då stänger jag av örat ;) ..
 
Sv: Örebroträff?

Nej, skulle aldrig komma på tanken :p ( ni pratar så gnälligt )

Gnälligt?
Har du ens varit här? *s*
Dialekt finns knappt i stan alls, kanske man hittar söderut neråt landsbygden. De flesta tycker att jag inte har någon dialekt alls eller iaf väldigt svårplacerad, alt. att de frågar om jag är från Sthlm eller något.

Gnälls gör det däremot i Västmanland bl.a.
 
Sv: Örebroträff?

Såklart jag har varit i Örebro ;)

Annars hade jag inte uttalat mig, men så var det ju faktiskt lite skämtsamt skrivet också :p
 
Sv: Örebroträff?

Gnälligt?
Har du ens varit här? *s*
Dialekt finns knappt i stan alls, kanske man hittar söderut neråt landsbygden. De flesta tycker att jag inte har någon dialekt alls eller iaf väldigt svårplacerad, alt. att de frågar om jag är från Sthlm eller något.

Gnälls gör det däremot i Västmanland bl.a.

Jo ni bara gnäller o gnäller :rofl:

värmlänningen sa "va fint väder vi har"

närkingen svara "ida jaa"
 
Sv: Örebroträff?

Haha mobbas du bara :p

Calazirya: jag förstår att det är skämt, men förvånansvärt många tror fortfarande att folk låter som Hjalmar's revy på riktigt här :crazy:
Man börjar bli trött på o alltid få säga att det inte stämmer.
 
Sv: Örebroträff?

Jag har hört örebroare prata live och ja det är snäppet för gnälligt för mig ;) :p

Sedan att ni inte låter som Hjalmar är vida skillnad :D

Fast kring Västerås låter det förj*kligt, där ligger ni i lä 100 ggr om ....
 

Liknande trådar

Övr. Hund Annorlunda rubrik jag vet :D . Jag söker efter riktigt bra glasögon till hund för sitt användas framförallt vid turskidåkning...
Svar
2
· Visningar
627
Senast: Acto
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 523
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 122
Senast: tanten
·
Hundhälsa Hej, jag hoppas kunna få några åsikter om min hunds kliande. Han är nästan 8 år och har haft klåda under hela sitt liv, vissa säsonger...
Svar
9
· Visningar
1 340
Senast: Vitsippan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp