Bukefalos 28 år!

Örebroträff?

nevin

Trådstartare
Är det inte dags att fika snart igen? Ser att det är upprop både här och var, och blev lite sugen på att träffas igen, är det nån mer som är med på det.

Var ute i Rynningeviken idag, och det är helt ljuvligt där när solen lyser, det skulle kanske kunna vara något?
 
Sv: Örebroträff?

Är det inte dags att fika snart igen? Ser att det är upprop både här och var, och blev lite sugen på att träffas igen, är det nån mer som är med på det.

Var ute i Rynningeviken idag, och det är helt ljuvligt där när solen lyser, det skulle kanske kunna vara något?

Jag blir mer med men ännu hellre på en träningstur.
Det finns säkert nån här i Örebro som kan fixa ett ridhus en lördag eller nåt vi kunde träna en stund tillsammans alla eller bara ta en promenad.
 
Sv: Örebroträff?

Träning, gärna, vi dör nog inte av det! Fast vad vi ska träna, jag ocj min lata hund, det vete fåglarna? Att klara av att gå tillsammans utan morr, gruff och låtsasattacker kanske?
 
Sv: Örebroträff?

Ridhus finns alltid att låna. Promenad i det här fina vädret är nog trevligare men måste allt vara träning kan man inte ta med lite fika om mysa en stund i solen?!! Bara en undring i Diskutionen
 
Sv: Örebroträff?

Träna är jag också med på, bara jag är ledig. (Vilket är nästan aldrig nu för tiden)
 
Sv: Örebroträff?

Ridhus finns alltid att låna. Promenad i det här fina vädret är nog trevligare men måste allt vara träning kan man inte ta med lite fika om mysa en stund i solen?!! Bara en undring i Diskutionen

Kan man inte samlas så dom som vill ta en promenad gör det och dom som vill träna gör det. Jag vill inte gå med mina galningar med en massa andra utan jag kör hellre en träningstur o sen efter när alla är tillbax så kan man väl fika eller nåt.
 
Sv: Örebroträff?

Ska vi försöka hitta ett datum som passar?.

så kan nån av er som känner nån med ridhus boka det åt oss.
 
Sv: Örebroträff?

Jag är ledig nästan jämt! Skulle kunna kolla om ridhuset i Ökna är bokbart med, men det är bit ut och lite tråkiga promenadvägar där, så finns det bättre förslag så kan vi ju kolla dem först?
 
Sv: Örebroträff?

Jag är aldrig inne på hund och skriver inte så mkt på buke heller så jag tänkte höra om en "utomstående" kan följa med med sin hund om ni ska ses någon dag ?
Det lät så himla mysigt !

Förövrigt så har karslund HUR fina promenadvägar som helst
 
Sv: Örebroträff?

Självklart är även "utomstående" välkomna!:bump: :bump: , Och Karlslund är ju jättefint, det är helt klart en bra träffpunkt, och lätt att ta sig till även om bil fattas!
 
Sv: Örebroträff?

Åh vad kul !
Det skulle Dexter gilla, som bara känner två st hundar haha

Precis !
Jag har ingen aning om karlsunds ridhus, ja vet att man kan boka det när man rider, då det inte är lektionsdagar, men haha man borde väl kunna boka det och ha hundar där ;)
jag har för mig det ska kosta 150 kr om man ska boka.
Man kan ju alltid ringa och höra
 
Sv: Örebroträff?

Självklart är även "utomstående" välkomna!:bump: :bump: , Och Karlslund är ju jättefint, det är helt klart en bra träffpunkt, och lätt att ta sig till även om bil fattas!

Jag tror Karlslundsridhus kan bli svårt o kunna hyra en lördag eller söndag eller?

Borde finnas fler mindre ridhus som är enklare o få hyra dessutom bra väger o gå på.
 
Sv: Örebroträff?

fast latorp, jag har haft häst där, eller ja, ja ga har skött en häst där och vägarna är ju inte så roliga.. iof kan man ju köra ut till karlslund då
 
Sv: Örebroträff?

Skulle vi ses nån gång vi Örebroare eller???

Nu är ju vädret klockrent för både promenad och träning.

Vet ett kanon ställe med skog och åkermark brevid sen fotbollsplan med grillplats.

Ligger nära och bra också.

hoppas några vill ses.
 
Sv: Örebroträff?

Jag är på, helt klart! Bara man kan ta sig dit med buss, för ibland är jag billös.....
 

Liknande trådar

L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 466
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 164
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Spionen har både nosgrimma och halsband när vi är ute på promenad, sele och halsband när vi är i skogen kopplet kopplat i båda...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 074
Senast: Fetaost
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
332
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp