Öronhuva?

F

Filifjonkan

Sån fin, brun med gultkant... Fast inte så dyr!
Har nämligen insett att pållan behöver en sådan hon är extremt känslig för ljud. :crazy:
 
Vill du ha en sån? Det finns brun med guldkant på H**ks för 69kr. :)
 
Vill å vill, men behöver nog... :crazy:
Tack, fast jag tror den va lite för röd... :(
Heller en som är mer ljusbrun, Fuxfärgad!
 
Du kan beställa en i den färg du vill ha från Equiline. Vet inte hur dyrt det är men den är absolut snyggast! Hör i din ridsportsaffär.
Öronhuva
 
Equiline är bra men Eskadron och Veredus har MYCKET snyggare mössor till pållarna. :)

Jag har aldrig sett dem på H**ks men antar att de suger lika mycket som resten av sortimenetet. :o
De var ju dock billiga.
 
Dom va ganska dyra, :crazy: tänkte inte lägg 355 kr på en öronhuva...
Får kolla vidare, men tack ändå! :p
 
Eskadron och Eq. är väl ändå ganska lika? Har iofs. inte provat en Eskadron på, men i affären ser dom lika ut. :) Veredus har jag inte sätt, nån bild? :confused:
 
Ja fast Eskadrons är tunnare och gjorda i nåt sidenaktigt material. Och så står det ju Eskadron på ena örat, fast väldigt litet sån tur är.
Jag har tyvärr ingen bild på Veredusmössan men jag ska leta.
 
Är inte bommulstussar enklast och billigast? Tycker inte att "vanliga" huvor dämpar ljud speciellt mycket. Tycker de är bäst på sommaren för att hästarna inte ska få mygg i öronen :)

Behövs det mycket dämpning är rycktussar i öronproppsmaterial det bästa. Rycksnöret går ju att ta bort.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Som jag skrev i förhållandetråden har jag friat ❤. Jag hade sen många år sen två bilder sparade på ringar jag ville ha om det skulle bli...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 331
Relationer Jag är en arbetande småbarnsförälder till två barn som är mycket energiska, aktiva och säger vad de tänker all vaken tid. Även min man...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 403
Senast: Fruentimber
·
Övr. Barn Sedan en tid tillbaka är vår snart åttåriga son extremt konfliktsökande i hemmet. Det är alltså med mig och hans far som dessa bråk...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
12 577
Senast: Imogen
·
  • Artikel
Dagbok På ett sätt tycker jag att det går bra att försöka strama åt min ekonomi, men på ett annat sätt så funkar det uruselt. Det som fungerar...
Svar
0
· Visningar
678
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp