Östra Ljungbys Naturbruksgymnasie?

H

HillsDouble

Någon som vet ngt om skolan? Jag har planer på att gå deras eftergymnasiala utbildning som är ettårig.
Tycker att det låter väldigt bra, men det är alltid kul att höra lite åsikter från andra.
Så om du vet ngt om utbildningen, skriv gärna!

Tack på förhand! :bow:
 
Jag ska åxå söka den utbildningen.
Vet att Lindis här inne har gått gymnasiet där....skriv till henne.
 
Den bästa utbilningen jag har gått. tre oförglömliga år!!!
Bra lärare, elever,djur och trivsam miljö. Får du chansen så ta den!!! // Linda
 
Vad glad jag blir! Jag har verkligen fått känslan att det är en bra skola. Nu ska jag kämpa allt jag kan för att verkligen komma in :)

Tack för svaren!
 
Det är nog inte så svårt att komma in pussa på Patrix den underbaraste häst man kan ha. Skall du åka dit och titta?
 
vad skall man säga på byggnads utbildning kan läsa upp lite ämnen ( om man villl) sen är det mycket häst foderberäkning hästens anatomi mm de mesta med häst
 
PU - är en ettårig eftergymnasial utbildning. Man läser vissa kärnämnen + vissa hästorienterande ämnen. Man kan säga att det är en förberedande utbildning för Hippologen.

Mvh Isa
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 126
Senast: Mabuse
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 610
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
786
Senast: Rosett
·
Kultur Jag tittar inte på Mello utan lägger allt krut på ESC. Men jag HAR förstås tittat på Mello tidigare och har synpunkter om alla de åren -...
2
Svar
25
· Visningar
792
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp