Över eller under - det är frågan

ziri

Trådstartare
Rider ni som har väst med jacka över eller under? Där jag bor var det -5 igår, då vill man kanske inte rida i bara kabelstickad, liksom;) Jag har en sån här jacka.

Tacksam för alla svar!;)
 
För att säkerhetsvästen ska kunna göra sitt jobb, dvs skydda din kropp så ska den vara så nära kroppen som möjligt. Du ska alltså bara ha en tunn tröja/t-shirt/linne under västen. Man får helt enkelt köpa en tillräckligt stor jacka så att västen får plats under. Risken är att västen inte skyddar utan istället skadar dig om du har tjocka tröjor/jacka under västen.
 

Liknande trådar

L
  • Låst
Kropp & Själ Alla här vet nog att såna här iq tester är gjorda för väster ländska tanke sätt och hur man lär sig i skolan här och så. Och dethär är...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
13 862
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Hej! Jag har fått veta en sak som kommer göra denhär sommaren till den bästa på flera flera år! Och jag ville verkligen få ha en dagboks...
2
Svar
25
· Visningar
1 943
Senast: Nox
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 134
Senast: JennyLz
·
Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
914
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp