B

**BORTTAGEN**

Berätta allt ni kan! Min kompis häst har råkat ut för detta efter att hon gjort illa sig i hagen.
Det är en liten (ca 5 krona storleksmässigt) hård knöl på insidan, precis under knäet. Hon verkar inte ha det minsta ont av den och den är inte svullen/varm.
Veterinären var ute, sa att det inte var någon fara och åkte igen. Lite luddig... :smirk:
Så jag vänder mig till er om detta! Kan i stort sett ingenting om detta fenomen!
Är det farligt? Kan det BLI farligt? Ska man dra ner på träningen? :confused:
Berätta!
 
Såg nu att det fanns en bra tråd från innan om överben.. :o :crazy:
Men ni får gärna berätta mer om ni känner för det! :)
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 189
Samhälle Min mor ramlade av hästen illa i November. Hon slog sig på rumpan/höften. Vi åkte in efter några dagar då det inte blev bättre. Röntgen...
2
Svar
30
· Visningar
4 287
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
23 601
Senast: alazzi
·
R
Hästmänniskan Hej! Detta är mitt första inlägg jag gör här. Idag hände det något, vilket är att jag blev sparkad av en kompis' häst. Hästen det...
2
Svar
20
· Visningar
7 901

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp