Överdrivet stora bilder.

Red_Chili

Trådstartare
Nu har något ändrats i forumet igen när det gäller bilderna. Ett tag var de så stora att man tvingades scrolla för att se hela bilden, sedan ändrades det (tack och lov) så att man såg hela bilden på en gång och kunde klicka på den för att förstora istället.

Guess what. Nu är de åter igen så stora att man måste scrolla för att se hela bilden. Åtminstone från dator. Det gör att hela bildupplevelsen totalförstörs. Så snälla, ändra tillbaka? :D
 
Nu har något ändrats i forumet igen när det gäller bilderna. Ett tag var de så stora att man tvingades scrolla för att se hela bilden, sedan ändrades det (tack och lov) så att man såg hela bilden på en gång och kunde klicka på den för att förstora istället.

Guess what. Nu är de åter igen så stora att man måste scrolla för att se hela bilden. Åtminstone från dator. Det gör att hela bildupplevelsen totalförstörs. Så snälla, ändra tillbaka? :D
Skulle bara kolla hur länge det tog innan någon sa något :)
Är det bättre nu, eller skall jag gå ner till halva storleken?
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 109
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 681
Senast: Juli0a
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 893
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 645
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp