Ögonfärg

Mina är helt vanligt blåa, men jag gillar att de har lite mönster. Jag har pillat lite med ljuset och skärpan så de är nog inte riktigt så skarpa irl, men jag kunde inte få några andra bra bilder
IMG_3601.webp

Mina är helt vanligt blåa, men jag gillar att de har lite mönster. Jag har pillat lite med ljuset och skärpan så de är nog inte riktigt så skarpa irl, men jag kunde inte få några andra bra bilder
Visa bifogad fil 167507
Jag tycker att mönstret i ögon är så himla läckert samtidigt som det är lite creepy när man tittar på macro foton av iris 😅 pupilen är liksom bara ett hål och iris är ... weird.
544f0cc8686bd978ffa143777db1f287.jpeg

Ovan är hämtad från denna artikel: https://www.smithsonianmag.com/smar...azing-photographs-of-the-human-eye-118697490/

Skulle påstå att mina är ganska mörkt gråa med några guldaktika fläckar, men genetiskt är de nog blåa (man kan se skillnaden lite på strukturen). Tycker att de har lite samma färg som havet en molnig höstdag, inget klart blått. Men jag trivs med den.

Ögon är väldigt intressanta och fina, oavsett färg. :)

• Gilla
Reactions: Sel

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har blivit så väldigt torr på ögonlocken och runt ögonen. Blir ju inte bättre av ögonen rinner hela tiden. Köpte en creme på...
Svar
16
· Visningar
590
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 288
Senast: Soapbubble
·
Övr. Hund Husky finns ju i en hel del olika färger och teckningar. Vit, svart, svart-vit, brun, brun-vit, viltfärgad, tror jag det heter, grå... 2
Svar
24
· Visningar
1 839
Senast: geting
·
Kropp & Själ Jag har tidigare under åren testat normal-formade foamkuddar (Te**ur) men upplevt att de blir osköna och lite ”fel” form. Nu ser jag...
Svar
10
· Visningar
603
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sängproblem...
  • Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur