OJ! (tornerspel)

Ja, spelen duggar tätt i Juni-Juli. Och åker man på medeltidsveckan så är det bara hem och vända för att åka på SM :crazy:

Förhoppningsvis så är det lite nya grejer på mv. Sist jag var där för 3 år sedan kändes det verkligen som om man redan sett allt 10 gånger redan. :(
 
Nå, medeltidsveckan är väl värd att gå på utan häst med tycker jag. Men då harjag ju inte hunnit "nöta ut den" eftersom jag bara varit där sen -00
 
Så du kommer på SM? Jag ska göra allt i min makt att få ledigt den helgen och åka upp =)
 
Båstad

Eftersom du skrev att VI har spel i Båstad får man då kanske gissa att dessa vi är Ryttargruppen?
 
Hallå, förlåt, ursäkta?! A bakingpowder?! Coolaste riddaren av alla måste ju ändå vara Pilgrimernas Beskyddare! :idea:



Va? Vem sa det? Usch, favorisera sådär...! Fy... Stygg... *skäms*
 
Häftigt, kommer du till SM? Jag saknade dig i Ekenäs... :crazy: Kom och heja fram mig, jag ska rida! :D
 
så klart hon måste komma på SM, för då har NK fest på lördag kväll :D :banana:
 
Blir det verkligen fest då? Det lät så tveksamt sist jag hörde nån prata om det. :confused:

Jag har i alla fall inte anmält mig till något av de arrangerade målen under helgen, så det blir till att packa stormköket. Alternativt ta fram McDonald's-kartan...
 
jag har anmält mig - något förvirrad men ändock ;)

pavve pavve pavve pavve!! :bump:


*harkel* Ehh - vänta nu? Hade inte jag sabbatsår från tornerspelsbanan? *visslar oskyldigt*
 
Vill du ha en pavve eller menar du att du har en? :confused: Jag kommer ta med min, mögel eller ej! :D Det är helt klart värt det att sitta och sy ihop ett eget tält, även om sällskap är trevligt...
 
jao ,) Fast nu vet jag ju mer specifikt vad/vem jag vill ha så jag är mer kräsen än vanligt
 
hehehe tackar tackar, Fast du behöver nog inte hålla tummen så hårt :smirk:

Så, nu har man anmält sig till SM då. Ska bli riktigt kul - om jag får ledigt från jobbet dvs...
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hingststationer
  • Födda -21

Omröstningar

Tillbaka
Upp