Oj vilket kaos...såå kluven.....

Sv: Oj vilket kaos...såå kluven.....

Ah, då har du ändrat dig över dagen då :grin:

Hoppas ni kommer överrens och att ni får ett gött hundliv ihop, ge henne en chans, som sagt du har ju ändå skrivit att hon har haft en bra av/på knapp
 
Sv: Oj vilket kaos...såå kluven.....

Lägg ner mer tid på tiken och ge henne en ärlig chans till , om det inte bättrar sig försök att hitta några du känner som kan ta hand om henne så du har koll på vart hon hamnar eller hundkunniga..!!

Hur gammal är tiken ??

Fyra hundar är ju en del och det är svårt att ge varje hund det utrymme som behövs, kanske det som tiken reagerar på?
Andra faktorer kan vara för lite motion, ni har inte rätta kemin(förstår inte varandra) m.m.
Testa dig fram.

Lycka till..!!!!!!!:):)
 
Sv: Oj vilket kaos...såå kluven.....

*kl*

Gå en kurs med tiken så kanske ni får lära känna varandra. Det är ofta när man får arbeta tillsammans och kämpa som man utvecklar känslor. Förhoppningsvis är det en lättlärd hund så det går bra för er och du får sug att arbeta med henne!
 
Sv: Oj vilket kaos...såå kluven.....

Tack för alla svar och tips! Det ringde ett underbart par i går kväll och dom har varit här i dag och köpt valpen:bow: Det känns sorgligt men ändå jättebra!

Tiken ska jag behålla och fortsätta träna med, precis som jag planerade i början :D

Känns bra och jag är tacksam för all hjälp att se saken ur fler persepktiv och all stöttning tack!:love:
 

Liknande trådar

Hundträning Har länge läst på buke men aldrig postat något. Men känner lite att situationen är ohållbar här hemma nu, so here it goes. Jag har två...
Svar
5
· Visningar
1 424
Senast: Caps
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
3 807
Senast: Dopy
·
Hundavel & Ras Sitter i den förmånliga men svåra situationen att ha valmöjligheter på valp. Och vet inte hur/om/varför jag ska välja! Jag har...
Svar
7
· Visningar
1 039
Senast: Laa
·
Övr. Hund Känner att jag måste få lite input och råd i en svår situation vi är i just nu. Vi (jag och min man) har två hundar, en äldre som är 5...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
8 339
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp