ojämn i humöret

Sv: ojämn i humöret

Hej!!! Har exakt samma bekymmer med min Tinker. Det kan gå bra i flera veckor sedan bara spallar hon o bockar. Om du provar muc.peppar o det funkar så skriv d. gärna. har provar m andra lugnande örter,, men förgäves!! Min häst är 12 år o har nog alltid gjort så här...:confused:
 
Sv: ojämn i humöret

Vad skönt. Jag bad om en höanalys för två veckor sedan, och jag har fortfarande inte fått den. Vet inte om hon har tagit någon i år, men då tycker jag hon kan säga det istället så kan jag skicka in en själv istället :mad:
Morr.
Vill också vara uppstallad i ett stall med ridhus, bra ordning på saker och ting och fina ridvägar. Synd bara att det kostar :(
 
Sv: ojämn i humöret

Vad skönt. Jag bad om en höanalys för två veckor sedan, och jag har fortfarande inte fått den. Vet inte om hon har tagit någon i år, men då tycker jag hon kan säga det istället så kan jag skicka in en själv istället :mad:
Morr.
Vill också vara uppstallad i ett stall med ridhus, bra ordning på saker och ting och fina ridvägar. Synd bara att det kostar :(

okey, jo det är svårt att hitta bra stall. vi letade i ett halvår innan vi hittade dethär stället. men om du bor nära skövde kan du ju alltid ha stallplats hos oss, det är 5 boxar lediga, andledningen att inga är upptagna där inne är att stallvärden är väldigt noga med vilka folk det är som kommer in, men annars ett toppen ställe! finns massa stora fält att rida på och det är backar i fälten så jättebra träning ovh sen har vi ridhus och paddock med tävlingsmått och superfina ridvägar, finns även ett sandtag att klätra i:)
 
Sv: ojämn i humöret

Ååååh, det låter ju helt underbart :love:

Bor väl en sådär 5mil från skövde, hm.. eller längre ;) så det blir lite lång resväg för mig. men om jag får för mig att flytta dit någon gång ska jag minsann söka dit. Vad betalar du i månaden?
 
Sv: ojämn i humöret

Ååååh, det låter ju helt underbart :love:

Bor väl en sådär 5mil från skövde, hm.. eller längre ;) så det blir lite lång resväg för mig. men om jag får för mig att flytta dit någon gång ska jag minsann söka dit. Vad betalar du i månaden?

ja det är verkligen underbart! jag betalar ca 1300kr men vissa andra kostnader tillkommer ju som foder, vi köper själva genom dom i stallet då. och sen får man betala för spånet eller torven då, det är stora säckar så man köper en sån och det räcker i några veckor, men det blir väl 1400 med det inräknat.
 
Sv: ojämn i humöret

föresten, är det någon som vet hur ´man lägger in bilder i en tråd? måste man länka till något på internet?
 
Sv: ojämn i humöret

Men det är ju sånt som också kostar.
i mitt stall betalar jag 1100 för en box, då ingår havre, betfor, hö oh havsalger. Sen in/utsläpp, morgon och nattfodring. men strö köper vi själva in, lika så om vi vill ge våra hästar tillskott av något slag. Men tycker din hyra verkar helt okej, ska se om jag någon gång får för mig att flytta till skövde :p
 
Sv: ojämn i humöret

Japp. Man lägger upp en bild någonstans, t. ex photobucket. (gratis)
sen trycker man på den lilla symbolen med ett berg och en sol på (bredvid knapparna man väljer fet, kursiv, understruken text osv. i ett inlägg. Sen skriver du bara in url-länken, och den står på pb-sida :)
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
7
· Visningar
4 080
Träning Jag har ett problem med min ena ponny... Har aldrig haft något problem att rida heta hästar. Min andra ponny är väldigt framåt och blir...
Svar
12
· Visningar
1 352
Senast: Lager
·
Hästhantering Har ett litet problem med den ena hästen. Han är 8 år, väldigt snäll men har attityd, är känslig och uppmärksam, både när det gäller...
Svar
18
· Visningar
2 119
Senast: Jealle
·
Träning Ingen som har startad en tråd än? Det är på tiden tycker jag. Jag har en vallack efter Ludwigs Champion (som ju tyvärr togs bort natten...
Svar
3
· Visningar
778
Senast: Ottilia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp