OK. Regndans på fredag kl 20?

Jag och hästen gjorde som @Petruska och dansade på vår lika torra och dammiga bana. Tog mig ett glas rosé när jag kom hem och hoppas på att det blidkar vädret.
Senaste prognosen från DMI säger faktiskt att det ska komma lite skurar imorgon och ev på söndag!
 
Enligt SMHI ska det idag komma några droppar regn här! Håller tummarna för att det stämmer och självklart är det i så fall vårt dansande som gjorde susen.
 
AF623F14-3B57-4406-81D7-7029D5F39503.png


:cautious:
 
Någon intryck verkar vi ha gjort, för det fungerar ju på vissa ställen :banana:
Här i trakten verkar jag ha varit ganska ensam om dans och offer, men det har smygit sig in regn på tisdag i prognosen och det har inte funnits där tidigare :up:

Undrar om jag inte måste göra om riten redan ikväll för att få prognosen att stanna kvar :idea:
Jag uppmanar fler att göra detsamma!! :D:D
 
Vad har ni gjort, era jävlar? Senast igår var vi lovade regn nästan hela lördagen här (skurar, men ändå), men idag ser det ut som vanligt: sol, sol, sol. :cautious:

Min gräsmatta är gul och knastrar, och binder inte ens jorden längre utan den yr omkring när man går...
 

Liknande trådar

Äldre Nu börjar läget vara akut på många håll i landet. Djur till slakt, vallar med i princip noll näring slås för att det ska finnas något...
10 11 12
Svar
225
· Visningar
11 735
Senast: Snowball
·
Tjatter OK. Det är krisläge i Sala. Flera bränder och just nu några utom kontroll. Markerna är fnösketorra. Människor ochy djur evakueras. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 831
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Köpa hus
  • 🥂 VALBORG 🍾

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp