olika försäkringar

T

Tess82

jag funderar lite på vilken försäkring man tjänar mest på att ha?är nu med i Agria med mycket fördelar och ganska dyr månadspeng.vad har ni andra för försäkringar? /Tess :)
 
jag har agria. Men funderar på att byta till folksam pga självrisken. Agria:20% av summan Folksam:2000kr oavsett summa. Det känns tryggare. Och i mitt fall får jag betala 20 kr mer i månaden på folksam för 10000kr mer i veterinär. Känns som det lönar sig... men det är svårt med försäkringar alla är ju bra på sitt sätt...
 
JAg hade agria, men när dom skulle ha 6000kr om året bytte jag till folksam och tog bort livvärdet på hästen, har honom nu bara vetrinärvårds försäkrad.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Oskar var försäkrad i Agria när han kom, så jag fortsatte med dem. Billigt med rabatt första året. Snart är det förfallodag och förra...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
8 153
Senast: Lyan
·
Hundhälsa Doris fick för någon månad sedan diagnosen elakartad tumör som antagligen kommer sprida sig. Eftersom hon är 13 år kände jag inte att...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 276
Senast: Lillefrun
·
Övr. Hund Jag funderar lite över försäkring. Jag har individuella försäkringar på mitt gäng nu, men funderar på om man ska gå över på...
2
Svar
32
· Visningar
1 852
Senast: AraSlei
·
Övr. Katt Vi ska ta över en 9-årig ragdoll och funderar kring hur vi ska göra med försäkring. Ägaren idag har IF stora kattförsäkring, antar att...
Svar
7
· Visningar
519
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp